Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

ls type 18

Gestart door ericvervliet, 09 oktober 2019, 12:56:41 PM

ericvervliet

Heeft iemand de update voor print 1801 LS models? Van is zelf moet je  iets verwachten, antwoorden  nooit op mails (toffe firma >:( )

krispy

wat bedoel je met de print update ?
Als het gaat over de versie LOW cost  voor de NMBS 1801 2de generatie  kan de upgrade enkel door LSmodels uitgevoerd worden
er wordt een controller geherprogrammeerd zodat alle functie vrij komen ( de LOW Cost heeft zeer beperkte functies)

Kostprijs was indertijd 50 euro
ik had indertijd de mijne ginder zelf gaan afgeven en een weekje later kon ik hem oppikken bij (modelbouwwinkel ) Het Spoor hier in Haasrode

Mischien kan je eens via hen proberen ( vragen of hij hem wil opsturen voor de upgrade )

grtz

MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Rangeerduivel

#2
Citaat van: ericvervliet op 09 oktober 2019, 12:56:41 PM
Heeft iemand de update voor print 1801 LS models? Van LS zelf moet je  niets verwachten, antwoorden  nooit op mails (toffe firma >:( )

Het is nogal logisch dat LSModels niet antwoordt op mails van treinbezitters, ze zouden nogal te doen hebben zeker...! ::)
Als je van hen iets wil bekomen moet je dat doen via een (gekende) handelaar, die kan kontakt leggen met LS via zijn (aankoop-)kanaal.
Ik ga er van uit dat uw problemen van dezelfde aard zijn als die in uw vorige vraag;
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,29213.msg425338.html#msg425338
Voor de loc's met 21polige decoders gebruikt LSModels een aangepaste mapping van die decoders.
Enkel bij de eerste reeks van de 13 (8polige interface) kan je terecht met de originele/fabrieks mapping.
De nieuwe generatie van de 13/3000 heeft ook al een 21MTC-decoder, dus ook die 'speciale' mapping.
Voor de rest geldt idd de les van Krispy ;D want de 1801 was een zogenaamde "low-budget" loc enkel bestemd voor NMBS werknemers.
Citaat van: krispy op 09 oktober 2019, 13:14:58 PM
Als het gaat over de versie LOW cost  voor de NMBS 1801 2de generatie  kan de upgrade enkel door LSmodels uitgevoerd worden
er wordt een controller geherprogrammeerd zodat alle functie vrij komen ( de LOW Cost heeft zeer beperkte functies)
Kostprijs was indertijd 50 euro
Misschien kan je eens via hen proberen ( vragen of hij hem wil opsturen voor de upgrade )

Het is niet gemakkelijk een eenvoudig antwoord te geven op een complexe vraag

;)

ericvervliet

Ze malen er toch melding van om via mail te gaan.  Maar op gebied van communicatie van LS is zeker slecht  en niet bestaande, rotfirma!

Rangeerduivel

We zijn blijkbaar tegen dovemansoren bezig..... ::) ::)

;)

mardig23

Het is een Vervliet hé Rudy, daar kunt ge ne veel mee aanvangen zulle :o ::) ;D
Mvg Karl

krispy

Citaat van: ericvervliet op 10 oktober 2019, 17:01:54 PM
Ze malen er toch melding van om via mail te gaan.  Maar op gebied van communicatie van LS is zeker slecht  en niet bestaande, rotfirma!

Het is toch mooi hoe er ongelooflijk veel op deze firma wordt gal gespuuwd ,  maar ook zo opvallend dat als er iets van hen iets belgisch op de markt komt het onmiddelijk uitverkocht is .

Wat betreft communicatie , zoals hierboven reeds gemeld via een dealer , want als ze op alle mails moeten antwoorden , onbegonnen werk denk ik ( dit is ook bij vele andere producenten )
Wil ge echt doorzetten , er bestaat ook een telefoon nr ( haal je beste Frans maar boven en zeg het hen eens rechtstreeks ipv altijd hier op het forum erover te mekkeren
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

bollen neus

MensDOM en dierenRIJK. Meer woorden hang ik er niet voor op.
De Eric.

rgp

Krispy,

Als je schrijft dat "als ze op alle mails moeten antwoorden , onbegonnen werk" wel dan is hun product en/of hun planning niet goed.

Als je zoveel mails krijgt in een andere firma, vliegt de kwaliteitsmanager en/of de plaaningsmanager buiten !

Ik wacht al 1 jaar op M6, zouden beschikbaar zijn in januari 2019 .....

Ik ga naar Genk en ze een bezoekje brengen, en ze zullen horen wat ik van hun denk .....

Roland

mardig23

Bespaar je de moeite en de stress, Roland.

Ik heb dat in het verleden al enkele keren geprobeerd, en het heeft geen effect.

Het zal zolang duren tot er eens een echte concurrent opstaat, en dit soort prachtig materiaal gaat maken in iets grotere aantallen en aan net iets democratische prijzen.

Maar tot dan moet je ermee verder zoals ze zijn.
Ze liggen er al 10 jaar niet wakker van, ze gaan er nu niet mee beginnen... ::)
Mvg Karl

krispy

@ Roland

Wat ik wil zeggen , als er iets met u wagen scheelt , gaat ge toch ook naar de dealer en niet de fabrikant
Hier juist hetzelfde

wat de rest betreft van uitleverdata ben ik volledig eens , een planning kunnen ze niet aanhouden , maar dat heeft hier niets met de vraagsteller zijn probleem te maken , hij wil zijn loc upgraden

Voor de rest zou ik zeggen , niet druk maken over hun planning , doen zij ook niet en eens het produkt er is is het toch binnen de kortste keren uitverkocht , dus waarom zouden ze zich ook druk maken
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Rangeerduivel

Citaat van: rgp op 11 oktober 2019, 10:25:13 AM
Als je zoveel mails krijgt in een andere firma, vliegt de kwaliteitsmanager en/of de plaaningsmanager buiten !

Ik ga naar Genk en ze een bezoekje brengen, en ze zullen horen wat ik van hun denk .....

De aard van het bedrijf doet mij er sterk aan twijfelen of er al een kwaliteits/planningsmanager is!

En in Genk loop je veel kans er de "grote baas" van LSModels tegen het lijf te lopen, net zoals dat op de vorige MSM-beurs in Leuven het geval was.... ::)

Doen, zou ik zeggen...Veel succes gewenst! ::)
Maar van wat jij van hen denkt, liggen ze alvast niet wakker mijgedacht.... :-\

;)

rgp

@ Krispy,

Stel dat je ingeschreven had voor de 2 minibaantjes wedstrijd en dat uw centraal punt de AM96 was ! :o ::)

Roland

ERVIN

Ik heb mijn 1801 toen laten upgraden , kan ik dan die gegevens niet overschrijven via mijn programmer naar Eric zijn loc??