Modelspoor, Algemeen en H0 > Testervaringen rollend materieel

Piko 28 59858

<< < (2/4) > >>

ERVIN:
Ja Nicolas , dan heb je duidelijk geen nieuw model gehad  ,want mijn Piko's hebben al deze problemen nog nooit gehad , alles zat bij mijn locs dus gewoon los zonder lijm. Hopelijk komt alles nog in orde? ;)

the_gold:
Ik wacht de reactie van piko af...maar zoiets kan eigenlijk inderdaad niet door de beugel zoals Peter aanhaalt.
Als ik het zo kan fixen als ze gratis reserveonderdelen opsturen dan is het oké...het is geen drama en alles valt netjes op te lossen al wringt het toch wel wat ik me wat 'in de zak' gezet voel.
Als ze toch beslissen een nieuwe op te sturen ( ik dacht dat ze nog beschikbaar waren op hun webshop ) dan is dat zeker oké.

Even de reactie van piko afwachten dus... ;)

Metpetergaathetbeter:
ofwel betrof het een (aantal) exempla(a)r(en) die al terugggestuurd werden en mogelijks weer in (ongewilde/slordig werken) in omloop kwam(en)  :-\

the_gold:
Mogelijks, na 3 dagen nog steeds geen antwoord vanuit het piko kamp  :)

Terwijl nog een extra traxx aangeschaft, te mooi om te laten liggen. Blijkbaar zelden, maar toch met belgische rijtuigen gereden.

mardig23:
Knappe loc,hé 8)

Nu nog een ICRm stam, en je kan BeNeLux-en ;D ;D

Hij heeft op lijn 12 nog gereden met I6/I10 (186 122), of in depannage met I6/I10 + HLE28. Er ook eens een "sandwich" geweest met I6/I10, met een HLE 28 aan de achterkant ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie