Expo 35 jarig bestaan Modelspoor Atelier Oostkamp vzw

Gestart door Cedric, 27 september 2019, 08:14:22 AM

Cedric

Goeiemorgen,

blijkbaar nog niet rechtstreeks op het forum aangekondigd, maar dit weekend viert Modelspoor Atelier Oostkamp zijn 35 jarig bestaan met een mooie Expo:




Er zullen mooie banen en workshops te zien zijn, ook is er een ruilbeurs voorzien

Zeker een aanrader !

Zelf ben ik ook lid en sta ik met een paar medekompanen met de avant première van Outcast Junction (https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,29529.0.html ), na de expo zullen we het draadje ook wat aanvullen met wat meer foto's en tekst. Nu was het een kleine rush om alles draaiend te krijgen omdat we op de expo met continu verkeer van lange treinen willen rijden.

Mvg
Cedric

PhantomRC

Ik probeer zondag langs te komen.
Ben benieuwd hoe zoiets verloopt daar het voor mijn een primeur is.
Mijn kennis qua elektriciteit/electronica is zo goed als ... NUL :-( ... allé ja ... op 21/12/2019 schat ik het op 15% ... ik vorder :-) :-) :-)
Lid van niks. :-)

DIORAMABOUWER

Ik kom (bijna)elke opendeur bij jullie een kijkje nemen, en het zal dus nu niet anders zijn en het weer zal slecht zijn, dus  ideaal  voor een expo, tot zondag
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

mahtoska1

Ik was er op zaterdag. Mooie banen gezien!
De havenbaan vond ik zeer mooi en indrukwekkend.

celtjan

Ben op zaterdag langs geweest. Leuk van opzet! Handig, die witte linten voor de locatie switch!
Gebogen en getogen vlakbij de "Flanders Fields County", had ik veel bewondering voor "Where the Poppies Blow"!
Als tiener veel gefietst langs de knap onderhouden oorlogskerkhoven.
Meer dan knap werk in een korte tijdspanne, jongens. En met mooie details!
Deze baan had heel goed ingepast kunnen worden op de vele herdenkingsplechtigheden n.a.v. 100j. '14-'18!

Gr,
Jan(tje)

PhantomRC

Citaat van: celtjan op 30 september 2019, 17:18:52 PM
...
Deze baan had heel goed ingepast kunnen worden op de vele herdenkingsplechtigheden n.a.v. 100j. '14-'18!

Gr,
Jan(tje)

Volkomen hiermee akkoord.
Het was mijn eerste bezoek aan een expo ... en zeker niet de laatste.
Mijn kennis qua elektriciteit/electronica is zo goed als ... NUL :-( ... allé ja ... op 21/12/2019 schat ik het op 15% ... ik vorder :-) :-) :-)
Lid van niks. :-)