Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 195

Gestart door Michael, 23 september 2019, 18:39:32 PM

SuSke

Bedankt voor de gegeven mogelijkheden Guy. Zo heeft iedereen de mogelijkheid om aan die prachtige kleinigheidjes te geraken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

stoomlokje

Heb vandaag ( 03/10 ) al deze mooie wagentjes mogen ontvangen van de postbode , Bedankt Guy en  Meta Media.


svvander

Leuk initiatief! Spijtig genoeg niet wat ik zoek. Hopelijk komen er nog zulke acties.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

GDE

Citaat van: Guy Van Meroye op 30 september 2019, 23:33:31 PM
De Citroën bestelwagens worden uitgebracht ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan van Modelspoormagazine. Euromodelbouw in Genk leek ons de ideale gelegenheid om ze op de stand van Modelspoormagazine te koop aan te bieden. De twee bestelwagens zijn vervaardigd in een eenmalige oplage van 250 stuks ieder. Er komt geen tweede oplage.


Hopelijk is deze actie succesvol zodat we ter gelegenheid van de 10de Grote Modelspoor Expo in Leuven twee andere bestelwagentjes kunnen aanbieden.

Guy
Nog nieuwe Belgische wagentjes zou wel heel leuk zijn . Zeker als deze via modelspoormagazine uitgebracht worden . Ene van de Nmbs zoals deze https://pin.it/xmh262i5blq5cu en deze https://pin.it/ylyxfp6tytsz7q  staan op mijn verlanglijst . Helaas heeft Norev deze versie nooit gemaakt

gardevil

Vandaag terug uit verlof, maar geen nieuw nummer (195) op de mat.

Luc, jan jij nakijken of mijn abo nog loopt?  Ik dacht van wel.
Zo ja kan dan een nummer verzonden worden.

Dank
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

just4fun

Gisteren lag er een pakje op tafel:

Paul

Jurgen

Citaat van: just4fun op 08 oktober 2019, 10:06:15 AM
Gisteren lag er een pakje op tafel:

Paul


Dus nu worden de mensen die mailen bevoordeeld op de mensen die aanwezig kunnen en zullen zijn?

Niet dat ik het je niet gun hé Paul, ik heb geen interesse in het model, maar ik zou het eerlijker gevonden hebben moest men pas vanaf 19 oktober per mail kunnen bestellen.

Straks zijn alle modelletjes uitverkocht en is er niets meer te koop tijdens de expo zelf. Dat is dan leuk voor de mensen die hemel en aarde bewegen om toch naar de expo te komen om dit exclusieve modelletje aan te kopen.

Misschien iets om over na te denken bij een volgend exclusief modelletje.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

En zo doet men nooit voor iedereen goed en wordt elk initiatief in de kiem gefnuikt. :(

Het is een geste van MSM, net zoals we voor de MTD-leden ook een voorbestelling kunnen plaatsen daags voor Euromodelbouw. Dat is een geste van MSM omdat Euromodelbouw op dezelfde dag is gaan zitten als de MTD- tentoonstelling MODELSPOOR 2019. MTD-leden geraakten sowieso NIET op Euromodelbouw en zouden dus sowieso van de mogelijkheid om deze wagens aan te kopen verstoken blijven. Logisch dat Guy en Luc dan ook verder hebben gedacht en de zaak open getrokken hebben.

Misschien moeten we dan toch eens iets meer in de kalender zetten er ook daadwerkelijk naar gaan kijken om dubbels bij tentoonstellingen te vermijden - voor zover dit mogelijk is.
(MODELSPOOR 20xx by MTD staat er ondertussen al voor een paar volgende jaren in)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

just4fun

Ikzelf was ook verbaasd dat deze al op m'n tafel lag.
Ik dacht ook dat ze pas na het weekend van 19 en 20 oktober zouden verzonden worden.
Maar Vivian en het hele team hebben er vast hun werk mee, waarvoor dus dank.
Paul

modelbaanHO

'tja wanneer doet men het goed...

Misschien werken met voor-intekenen zodat men weet hoeveel modellen er minstens moeten worden geproduceerd.
Voor de jaarlijkse MSM-actie werkt dat, waarom zou dat dan niet kunnen voor een auto-modelletje.

Het klopt dat we moeten proberen om te vermijden dat we in elkaars vaarwater zitten voor tentoonstellingen en beurzen.
Zeker voor clubs zijn deze evenementen een belangrijke bron van inkomsten.
Het organiseren kost geld, daar moeten al zeker een minimaal aantal bezoekers over de vloer komen om break-even te draaien.
Pas wanneer er meer bezoekers komen dan komt er geld in het laadje.

Bij deze wil ik dan onze jaarlijkse tentoonstelling "Modelspoor 2019 by MTD" nog eens warm aanbevelen bij iedereen !
19 en 20 oktober in Hanger 27, Parklaan 161 te Edegem



Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Metpetergaathetbeter

helaas ook hier regelmatig kapers op de kust gehad, je zal alle moeite doen toch zullen er steeds blijvend kapers al dan niet gewild opduiken

jakke

#41
.../...

Citeer


Dus nu worden de mensen die mailen bevoordeeld op de mensen die aanwezig kunnen en zullen zijn?

Niet dat ik het je niet gun hé Paul, ik heb geen interesse in het model, maar ik zou het eerlijker gevonden hebben moest men pas vanaf 19 oktober per mail kunnen bestellen.
Straks zijn alle modelletjes uitverkocht en is er niets meer te koop tijdens de expo zelf. Dat is dan leuk voor de mensen die hemel en aarde bewegen om toch naar de expo te komen om dit exclusieve modelletje aan te kopen.

Misschien iets om over na te denken bij een volgend exclusief modelletje.

Vantzelfdegedacht maar hoop doet leven.
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Johnnytrein

Ik ben intussen terug uit het ziekenhuis en bestelde en betaalde het model brico hopelijk ben ik niet te laat.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

gardevil

Nummer 195 is er, bedankt Luc voor het nazenden.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?