Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 195

Gestart door Michael, 23 september 2019, 18:39:32 PM

oebr

20 jaar ? Amai, dat is snel gegaan... 
Inderdaad proficiat en bedankt aan de mensen achter het blad.
Het is moeilijk om iedereen altijd tevreden te houden, wie echter een beetje nadenkt beseft dat en
is dan ook blij met geregeld eens een bijdrage die je 100% smaakt, en die artikels die buiten de interesses vallen
koop je dan weer uit solidariteit en lees je om ne keer een andere kijk te leren kennen.
Voor een bescheiden bedragje (de prijs van 2 of 3 gazetten vol onzin zeker ?) hou je maandelijks
de vinger op de pols wat modelspoor betreft,
na 20 jaar nog altijd een prima initiatief dus !
Keep going !

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Chrisrail

#16
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Thommy

Citaat van: bekie op 28 september 2019, 12:46:13 PM
Misschien een idee voor de Modelspoor Actie 2020 onder het motto 'het zijn niet alleen treinen die rijden'? Waarom eens niet een sabbatjaartje inlassen en een (set) bestelwagen(s) aanbieden? Eigenaardig dat de exclusieve bestelwagen(s) wordt aangeboden op een niet-eigen modelspoorevent en niet van start gaat op de eigen expo volgend jaar?

Daar heb ik ook al over zitten denken. Ik lees ook, zoals sommigen hier, zijn de 250 stuks weg in Genk, sorry gastjes op = op. Ik wou die van de Brico wel, dus indien iemand naar Genk gaat...

Maar voor de rest erg mooi nummer en interessante dingen.
Greetz

Thommy

Johnnytrein

Ik zou die ook graag willen maar door gezondheid problemen kan ik niet naar de expo komen kan dat niet verzonden worden dan moet ik niemand lastig vallen om het mee te brengen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

anderzijds een kaakslag voor degenen die misschien niet/of de tweede dag komen en die MSM al die jaren al trouw zijn/waren  ;)

just4fun

Citaat van: SuSke op 27 september 2019, 16:02:51 PM
>:( >:( >:( >:( >:(
Bon, als die wagentjes dus op de beurs in Genk worden verdeeld, vallen we er bij MTD naast omdat die op het zelfde ogenblik doorgaat als onze jaarlijkse tentoonstelling. Dus bye, bye kans om iets leuks op de kop te tikken.
Dus Luc (Doomslu) geef ons de mogelijkheid om er ook op de kop te kunnen tikken. Het zou MSM waardig zijn.
>:( >:( >:( >:( >:(
Ja, ik ben boos omdat zo'n evenement weerom een club fnuikt om iets op poten te zetten om een jaarwerking te kunnen laten draaien met enthousiaste mensen en niet om er geld aan te verdienen.
Citaat van: bekie op 28 september 2019, 12:46:13 PMMisschien een idee voor de Modelspoor Actie 2020 onder het motto 'het zijn niet alleen treinen die rijden'? Waarom eens niet een sabbatjaartje inlassen en een (set) bestelwagen(s) aanbieden? Eigenaardig dat de exclusieve bestelwagen(s) wordt aangeboden op een niet-eigen modelspoorevent en niet van start gaat op de eigen expo volgend jaar?
Eigenlijk dacht ook ik in die richting.
"Boos" is niet wat ik voel, eerder teleurgesteld.
Ik was niet van plan naar Genk af te reizen, wegens gezondheid en agenda, maar ben het (net daarom) nu wel aan het overwegen.
Al begrijp ik ook dat je niet voor iedereen tegelijkertijd goed kan doen.
Paul

Guy Van Meroye

De Citroën bestelwagens worden uitgebracht ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan van Modelspoormagazine. Euromodelbouw in Genk leek ons de ideale gelegenheid om ze op de stand van Modelspoormagazine te koop aan te bieden. De twee bestelwagens zijn vervaardigd in een eenmalige oplage van 250 stuks ieder. Er komt geen tweede oplage.

Ik begrijp evenwel dat niet iedereen naar Genk kan komen. Om deze reden is er beslist dat de wagentjes vanaf nu ook via mail besteld kunnen worden  (redactie@modelspoormagazine.be).
Uiteraard komen daar dan verzendingskosten bij.  De prijs, inclusief €7,60 voor aangetekende verzending is dan €21,60 voor één wagentje of € 35,60 voor de twee. Betalen kan via overschrijving op rekening 733-0558399-97 op naam van MetaMediaGroep, met vermelding 'Citroën Brico' of 'Citroën Colibri   (of Citroën Brico+Colibri)

Hopelijk is deze actie succesvol zodat we ter gelegenheid van de 10de Grote Modelspoor Expo in Leuven twee andere bestelwagentjes kunnen aanbieden.

Guy
 

jakke

Dank voor de aanpassing van de mogelijkheid tot aanschaf van de modellen .
Dank !
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Peter

Is er een afbeelding van dat modelletje. (MSM was uitverkocht hier dus moet wachten tot we nog eens naar de stad gaan)
Met vriendelijke groeten
Peter

BC911

#24
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Johnnytrein

Mooie bestelwagentjes tot wanneer kan je deze bestellen, ik mag weer naar het hospitaal
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

just4fun

Citaat van: Guy Van Meroye op 30 september 2019, 23:33:31 PM
... de wagentjes vanaf nu ook via mail besteld kunnen worden ... dan €21,60 voor één wagentje ...
Hartelijk dank voor deze mogelijkheid.
Ik heb dan ook direct hiervan gebruik gemaakt en op naar de 10de expo!
Paul

Peter

foto is helaas niet te zien in je antwoord Bert
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter


stoomlokje

heb al direct een setje besteld , want naar Genk gaan zit er dit jaar niet in.
grtjs,
Saskia