Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MOBEXPO 2020 - 18 en 19 april - Bauhuis - Sint Niklaas.

Gestart door renstimpie, 22 september 2019, 20:43:31 PM


Luc

Het is N-schaal. Het huisje is een kit Metcalfe, uit karton, echt fijn om te bouwen, en realistisch. Ik heb er zelf een ledje ingestoken, dat was geen deel van dat kitje.

Echt spijtig van die Covid...  ;)
Oufti!

Rangeerduivel

Citaat van: Luc op 30 november 2020, 17:15:52 PM
Hier een filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=fdYdl6Cy9qM

Het muziekje alleen is al het bezoekje waard...
Echte Amerikaanse sfeer, en dat zonder Trump!

Go Johnny go! 8)

;)

renstimpie

Wauw Luc,   Fantastisch!

Ik ga er werk van maken om op het weekend van 13 en 14 februari 2021 het filmpje te tonen op onze website en facebookpagina!

Tim

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D


Luc

Oufti!

SuSke

Citaat van: Luc op 30 november 2020, 17:11:36 PM
Ik was deelnemer aan die "wedstrijd" met thema "Het Wiel".

Ik heb iets gebouwd dat waarschijnlijk nooit nergens zal gaan, en dus toon ik het graag hier  :)

Zeg in onze modelbouwwereld nooit nooit Luc. Je staat nog altijd op de lijst voor 2021.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Luc

Da's ook waar. Maar sinds het begin van het jaar ben ik aan het bouwen (ja, wat kan een mens anders doen wanneer hij gelockdownd is?) en ik heb dus al HOPEN banen om ten toon te stellen!  8)



Nee, allee, geen hopen, maar toch drie waarbij dit pizzake!
Oufti!

erwin9

mooi werk Luc, de muziek brengt ook extra sfeer!  jammer dat we het (nog) niet "live" kunnen bewonderen.
Hopelijk wordt 2021 een extra actief jaar en kunnen we onze "schade" inhalen. hopelijk veel tentoonstellingen, open deur dagen en evenementen  :)
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas