Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MOBEXPO 2020 - 18 en 19 april - Bauhuis - Sint Niklaas.

Gestart door renstimpie, 22 september 2019, 20:43:31 PM

Luc

Het spijt ons echt; maar het zal volgend jaar nog toffer zijn!  :) :) :)
Oufti!

mardig23

Heel erg spijtig, want het is toch steeds een feest op Mobexpo, maar het is momenteel onmogelijk dat het zou goed komen tegen 15 april.

Zelfs een "normaal leven" op 15/05 lijkt momenteel ondenkbaar.
Laat ons vooral hopen dat we allemaal gezond mogen blijven, en met een beetje geluk elkaar in oktober in Leuven terug een hand kunnen/mogen geven.

Volgend jaar doen we er dan ééntje (of twee-drie) extra op in Sint-Niklaas, dat is alvast beloofd! ;D

Mvg Karl

SuSke

Een spijtige en waarschijnlijk ook harde maar een logische en juiste beslissing van 'msc Het Spoor'.
Geeft ons een jaartje om ons baantje er nog iets beter te laten uitzien en dan kunnen we volgend jaar helemaal spetteren.

Laat ons inderdaad hopen dat de zomer een beetje soelaas kan brengen en we een normale herfst mogen beleven.
En nog meer dat de voorspelling van Marc Van Ranst dat we Covid-19 volgend jaar terug zullen zien niet mag uitkomen.

Aan iedereen, een "elleboogske"
Hou het gezond en veilig.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dieselfreak

Het is jammer maar het is de enige juiste beslissing die jullie konden nemen, we tellen al af naar 2021, hopelijk zijn we tegen dan geheel Coronavrij.
MC

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Rangeerduivel

Citaat van: Alberke op 25 maart 2020, 21:56:14 PM
En ik had al kaartjes!  :(

Je kan ze in de supermarkt wellicht inruilen tegen wc-papier...! ;D ;D

;)

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Martin Welberg

Valt tegelijk met Intermodellbau 2021..das wel weer jammer. Verder een goede beslissing.

Luc

Tim, het is maar een detail, maar waren er veel deelnemers aan die "wielerwedstrijd"  ;) ?
Wat gebeurt er daarmee? Gaat dat door?
Oufti!

Luc

Citaat van: Luc op 27 maart 2020, 18:15:51 PM
Tim, het is maar een detail, maar waren er veel deelnemers aan die "wielerwedstrijd"  ;) ?
Wat gebeurt er daarmee? Gaat dat door?

Up!
Oufti!

renstimpie

Luc,

Er waren maar twee deelnemers.   Jij namens RMM en MTD.   Later deze week neem ik nog contact op met jullie.

Tim

Luc

Oufti!

renstimpie


Beste vrienden,



Een kleine aanpassing.   Door de beschikbaarheid van de zaal, zijn wij genoodzaakt om onze periode 1-malig aan te passen.


MOBEXPO zal dus doorgaan op 13 en 14 februari 2021.  Zet deze datum maar vast in jullie agenda.

Namens het ganse MOBEXPO team en bestuur van MSC Het Spoor , wil ik jullie enkel nog bedanken voor jullie geduld en begrip!   Tot volgend jaar!

bollen neus

Das opgeschreven in de agenda en den kalender.
Den Eric.

Luc

Ik was deelnemer aan die "wedstrijd" met thema "Het Wiel".

Ik heb iets gebouwd dat waarschijnlijk nooit nergens zal gaan, en dus toon ik het graag hier  :)

Het reglement zegde dat er een wiel moest zijn, en dat het zichtbaar moest zijn. Ik heb dus een cylinder gevormd, zo groot als een wiel van dit



Aan het voorste van de cylinder, twee vensters, waaronder het laagste om, zoals gevraagd, een deel van het wiel (hier afwezig) te zien.

Oufti!