MOBEXPO 2020 - 18 en 19 april - Bauhuis - Sint Niklaas.

Gestart door renstimpie, 22 september 2019, 20:43:31 PM

renstimpie



Nog 30 weken voor MOBEXPO! Onze eerste deelnemer is bekend. A4 Diorama wedstrijd on Tour komt voor de eerste keer België en dan nog naar MOBEXPO. Kijk en geniet van de pareltjes die tentoongesteld staan!







renstimpie

Onze eerste modelbaan voor MOBEXPO. Een baan voor jong en oud! Fantasia Zoo neemt je mee naar het dierenrijk. We lichten al een tipje van de sluier op! Wilco Steenbergen & Marleen Sluijs Alvast bedankt!






renstimpie

Onze tweede baan voor MOBEXPO is van Frans Peeters. Den Overslag & Marchan'Dix is onze eerste NMBS baan die we aankondigen. Leuke details maken het geheel. Komen jullie de details ontdekken?






Luc

Mijn werk is bijna afgewielt; heu nee, mijn WIEL is bijna AFGEWERKT!  :) :) :)

Oufti!

Rangeerduivel

Citaat van: Luc op 09 januari 2020, 16:21:36 PM
Mijn werk is bijna afgewielt; heu nee, mijn WIEL is bijna AFGEWERKT!  :) :) :)



Aan de tekst te zien is dat wiet ipv palmbomen! ::) ;D ;D

;)

Luc

Oufti!

Steam.N

Dit jaar verzorgen we weer de MSM Forum stand.

Zélf zorg ik voor de vitrines en achtergrond.

Wie kan er
- helpen om de stand permanent te bemannen (of enkele uurtjes)?
  (kan al dan niet met daar dan wat te modelbouwen, te pimpen, te airbrushen, electronica te bouwen/testen, te ...
- wie wil/kan wat modelbouw-werkjes ter beschikking stellen om de vitrines te vullen?

Iedereen welkom !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Zou je graag helpen Jean, maar ik sta er met "Den Overslag".

Als je wat verweerde spullen en ander modelbouwgeweld in je vitrine wil hebben, dan kan dat geregeld worden. We hebben nog wat prutsels liggen die er de vorige editie ook al lagen en toch een arsenaal geweatherde wagons die dan toch niet kunnen rijden.
Ook die helpende hand om de boel opgebouwd te krijgen zal wel lukken nadat het baantje opstaat.
Laat maar iets weten, je weet me wonen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Ik wil gerust (mee) zorgen voor het bemannen van de stand,
en ik denk wel dat ik hier en daar nog wel iets vind om te tonen of te doen  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie

Beste,

Gezien de laatste ontwikkelingen rond het Covid-19 virus willen wij jullie graag informeren rond de huidige stand van zaken betreft MobExpo.
Momenteel is MobExpo 2020 (18 en 19 april) nog meer dan 5 weken verwijderd. De situatie verandert voortdurend en omwille daarvan is tot op heden is beslist om MobExpo 2020 gewoon zoals gepland te laten doorgaan. We blijven de situatie van het Covid-19 virus op de voet volgen. Mocht de situatie rond het virus escaleren of indien er van hogerhand (lokale of federale overheid) een dwingend advies wordt gegeven om MobExpo af te gelasten, zullen wij gepaste actie ondernemen en jullie informeren.

Vriendelijke groeten,
Het organiserende MobExpo-team

Koen

Laat ons hopen dat deze expo kan doorgaan want dit is toch altijd een zeer geslaagd evenement!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Hopelijk gaat het tegen die tijd beter, maar ik vrees dat 3 weken optimistisch is.
De maatregelen in onze woonzorgcentra gelden in elk geval tot 19/4 ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rgp

Gerolf,

Idd, 19/4 is een minimum.  Realistisch is om aan te nemen dat we terug naar een "normaal leven" zullen kunnen gaan na 15/5.

En voor de inzet van al diegene die zich het uiterste geven om de gevolgen voor de - soms boertige, ongedisciplineerde en niet-opgevoede - samenleving te beperken, meer dan een dikke pluim.  Daartegenover staat dan het schrijven van het ACOD voor het onderwijs: mijn maag keert ervan.

Mobexpo: ik denk en hoop dat jullie al voor een alternatieve datum aan het uitkijken zijn, want het is veruit de "gezelligste modelBOUW-beurs".

Roland

Metpetergaathetbeter

en mogelijks te kort op de datum van een hopelijk hernemen van een normale samenleving

renstimpie

Beste vrienden,

Zoals jullie ook ondervinden zijn het momenteel rare tijden,  naar aanleiding van COVID 19 hebben wij besloten om MOBEXPO 2020 op 18 en 19 april een jaar op te schuiven omdat wij gebonden zijn aan de genomen maatregelen van de overheid.

MOBEXPO zal dus doorgaan op 17 en 18 april 2021.  Zet deze datum maar vast in jullie agenda.
 
Namens het ganse MOBEXPO team en bestuur van MSC Het Spoor , wil ik jullie enkel nog bedanken voor jullie geduld en begrip!   Volgend jaar maken we er een extra groot en boeiend feest van, speciaal voor de handelaars, sponsors en exposanten die ons, ondanks deze tegenslag, hun vertrouwen schenken!