MODELSPOOR 2019 by MTD - 19 & 20 Oktober 2019 in EDEGEM (B)

Gestart door SuSke, 20 september 2019, 23:37:01 PM

SuSke

Vandaag was het verhuisdag.
De 4 banen van MTD zijn overgebracht naar HANGAR 27 en opgesteld.
De voorzieningen voor de gastbanen zijn in orde gebracht en Jos Maes is met volle moed begonnen aan de installatie van zijn Märklin Retro-baan.

Nog 2 dagen te gaan....

Philippe, we gaan je moeten teleurstellen want er is dit jaar geen Lego-baan. Die staan allemaal op Euromodelbouw (om daar de gaten op te vullen)  8) 8)
Maar we hebben voor voldoende andere staaltjes van modelbouw gezorgd en als je echt wil, hebben we nog wel ergens een "IKEA-doe-het-zelf-trein" liggen waar je mee mag spelen  ;D ;D

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stedahult

Citaat van: evan op 16 oktober 2019, 15:42:43 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 16 oktober 2019, 12:36:44 PM
Citaat van: evan op 15 oktober 2019, 21:52:39 PM
Tot zaterdag :)

Je had beter de zondag gekomen, die Duvel weet je wel! 8)
moet anders weer uitgesteld worden... :(

;)

Als t echt goe is kom ik misschien terug :)

... houten Deense rammelkarren zijn verslavend.
Mvh. Steef

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

755philippe

Frans,
De zaterdag ben ik in Genk want ik maak er een modeltrein weekend van voor ne keer. Zal dus de Lego en andere banen kunnen bekijken en hopelijk nog een Brico-wagentje vinden.
Mvg

bollen neus

Citaat van: Stedahult op 16 oktober 2019, 22:11:05 PM

... houten Deense rammelkarren zijn verslavend.

Alleen bij Deense? zou me verwonderen, hier is het ook veel "Noorderlijke" modellen die steeds in het koppeke blijven hangen om te "verfoefelen". ;D
Den Eric.

SuSke

#35
Philippe, zou je de moeite niet doen om zondag dan in je modeltreinweekend naar een paar exclusieve dingen te komen kijken  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Olivier77

Een goede avond,
Ik ga zaterdag naar Genk en kom zondag naar de MTD.
Is achter de hoek voor mij, 5 minuten met de fiets.
Mvg
Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Paulogic

Oei decor veranderd ???

ps : nog snel proberen alles klaar te krijgen tegen morgen. Zal zwoegen worden want druk agenda.
mvg,
Paul(ogic)

Luc

Oufti!

Ronald


Val-Rikard

Deze avond na het werk snel nog een paar klein verbeteringen aanbrengen en vertrekken.
We zullen het boeltje eens flink laten stomen.  ;D ;D ;)

Groet, Rik

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

mardig23

Mvg Karl