Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MODELSPOOR 2019 by MTD - 19 & 20 Oktober 2019 in EDEGEM (B)

Gestart door SuSke, 20 september 2019, 23:37:01 PM

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Snobby Crash

Tot mijn grote spijt kan ik niet komen... morgen een hele dag werken en zondag mee met de club naar Genk... volgende keer ben ik er zeker weer bij, want het is daar bij jullie steeds gezelligheid troef !!!

Gerolf

We hopen op een gezellige drukte, zoals vorig jaar  ...



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

steamdriven

Heb in de late namiddag in alle stilte een kort bezoek gebracht en ik moet zeggen, het was de zeer moeite. Weer heel veel kwaliteit gezien. Ruim veel volk ook. En één baan heeft mijn echt hart gestolen. Wat was die prachtig in zijn eenvoud!
Proficiat aan de organisatoren.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

stoomlokje

Ben er vandaag ook geweest en er waren inderdaad zeer prachtige banen en diarama's te bezichtigen.
Ook een goede babbel gehad met mede-spoorders.
kortom, het was de moeite.
Heb er geen spijt van, er een bezoekje aan gebracht te hebben.
Saskia

mardig23

Ik ben vandaag enkele uurtjes gaan spotten.

Het niveau lag zeer hoog en dat zorgde voor mooie, weliswaar nog onbewerkte plaatjes:

Zij die nog twijfelen: Gaan!!! ;D













Mvg Karl

GDE

Eerste keer dat ik deze expo kwam bezoeken en wat een leuke kwalitatieve expo ! Heel mooie banen gezien .

Rangeerduivel

Citaat van: mardig23 op 19 oktober 2019, 22:31:46 PM
Zij die nog twijfelen: Gaan!!! ;D

Wij twijfelen zeker niet hoor Karl,
't Moet alleen maar zondag geraken... ::)

;)

evan

#53
Ik heb me geamuseerd op de expo.  De kwaliteit van de banen, de gezelligheid en de organisatie was weer top.  Ik heb er bijna 8 uur vertoefd en overal 'ns rustig en gezellig kunnen bijpraten.  Bovendien heb ik ook een paar uurtjes de baan van Steef (Stedahult) mee bemand om ze te bedienen.  Deze baan straalt het uit in zijn éénvoud.  `

voor de kennissen van me: Bij wijze van proef om zelf terug deel te nemen aan expo's was dit een prima dag  Ik was wel goed bekaf en bij het thuis komen ben ik bijna direct in slaap gevallen.  EN nu ben ik wakker  :-\ dus daar moet nog wat aan bijgeschaafd worden...

Kortom een aanrader voor wie zondag nog wenst te gaan. 

MTD-crew en gasten;  topwerk!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

den T

Ik heb dit WE gekozen voor een eerste bezoek aan de MTD-expo, met de fiets (van Keerbergen naar Edegem). Het leek alsof Gerolf me buiten al stond op te wachten.
Zeer mooie banen gezien? Toffe babbels gehad, bedankt Koen, Frans, Gerolf, Henk Wust. Terug naar huis wel regen gekregen, maar dat  was  het echt waard.

755philippe

Mijn plan was om te komen maar heb moeten passen aangezien mijn moeder een paar dagen langer in het ziekenhuis moest blijven maar alles is ok.
Mvg

perk

we zijn gaan kijken - "effe" binnegewipt en bijna 4 uur blijven plakken.

zeer de moeite !   Veel uitleg gekregen en ik heb dat gelaserd geveltje van Rik mogen bekijken in het echt .... ongelofelijk mooi.    'k ga aan de Sint ook zo een laser moeten vragen.


Jefftrack

Ik ben weer terug in Hoofddorp (NL) maar heb erg vermaakt vandaag. Mooie banen gezien.....Steef de baan is prachtig geworden..... en mijn fragmentje weer mee naar huis genomen.

Ik wil de organisatie danken voor de gastvrijheid en een zeer geslaagde expo.

Tot volgend jaar....

Jeffrey

Koen

#59
Citaat van: den T op 20 oktober 2019, 16:35:04 PM
Ik heb dit WE gekozen voor een eerste bezoek aan de MTD-expo, met de fiets (van Keerbergen naar Edegem). Het leek alsof Gerolf me buiten al stond op te wachten.
Zeer mooie banen gezien? Toffe babbels gehad, bedankt Koen, Frans, Gerolf, Henk Wust. Terug naar huis wel regen gekregen, maar dat  was  het echt waard.

Ook jij bedankt voor de gezellige babbel! Het was lang geleden dat we elkaar nog gezien hadden. Je ziet, MTD brengt mensen terug bij elkaar  ;D.
Het was een prachtige expo wat Genk zeer ver overtrof. Een dikke proficiat voor de organisatie en alle leden. Stilaan wordt de expo van MTD een begrip en een vast gegeven in België  ;).
Onderstaand vinden jullie nog een paar foto's om een impressie te geven (met toelating van de betrokken personen). De weergegeven foto's zijn willekeurig en zonder afbraak te doen aan de niet weergegeven foto's.

Oh ja, voor ik het vergeet. Rik en Koen, Proficiat!!!
Tijdens mijn bezoek lieten zij mijn een exemplaar van Modellbahn Kurier zien. Fantastisch, het winnende MSM-project dat op een cover van een gerenommeerd buitenlands tijdschrift staat  :P :P :P. Je moet het maar doen, zeg ik  ::). Ik ben benieuwd wie de volgende wordt.
We zijn dan wel een klein landje maar als het op modelbouw aankomt, kunnen ze toch nog veel van ons leren  ;D. We mogen fier zijn op onze talenten, nietwaar?

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

En dan nu de foto's van de Expo waar ook bekende gezichten op voorkomen  ;):

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4328 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4326 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4325 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4323 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4319 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4306 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4302 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4282 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4276 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4273 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4268 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4266 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4263 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4260 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4249 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4247 by Koen Vaganée, on Flickr

IMG_4236 by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren