MODELSPOOR 2019 by MTD - 19 & 20 Oktober 2019 in EDEGEM (B)

Gestart door SuSke, 20 september 2019, 23:37:01 PM

SuSke

Nog 10 dagen te gaan en dan staan we weer een heel weekend paraat om jullie te laten genieten van al dat moois.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Wij zijn ook "uitgenodigd"!, dus wat doet ne mens...? ;D ;D ;D

;)

SuSke

Laatste dag rust.

Morgen de eerste grote demarche van het lokaal naar de zaal met de 4 clubbanen en al het andere gerief.
En de start voor het opzetten van de nostalgische Märklin baan van Jos Maes.
Weer een dagje zoet met verhuizen maar we kijken er naar uit.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

steamdriven

Zaterdag werken tot 15u in Brussel-Zuid. In het naar huis rijden maak ik daarna graag een omweg om nog eens een bezoekje te brengen. Heb ik toch nog zeker een dik uur om alles te bekijken en een koffietje voor jullie afsluiten en me buitenkegelen...  ;)
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

SuSke

Je bent welkom Bart, en je buiten kegelen gaan we niet doen. We zullen het je vriendelijk vragen  ;D ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Voor mij tot zondag (hopelijk ben ik dan wat beter want nu heb ik een houten kop en nee niet van de drank maar van een zware verkoudheid ;D)


Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

den T


Koen

Bedankt Julien.
Ik hoop dat mijn plannen voor het weekend niet in het water vallen want ik wil de gezellige sfeer van MTD nog eens gaan opsnuiven.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

mahtoska1

Omdat ik in het buitenland zit voor mijn werk, kan ik spijtig genoeg niet langskomen dit jaar.
Het is een aanrader als ik refereer naar vorig jaar.

Rangeerduivel

Citaat van: evan op 15 oktober 2019, 21:52:39 PM
Tot zaterdag :)

Je had beter de zondag gekomen, die Duvel weet je wel! 8)
moet anders weer uitgesteld worden... :(

;)

755philippe

Na jaarlijkse gewoonte zal ik aanwezig zijn op MTD. Benieuwd of er wat verandert is op de baan van MTD zelf, en wat ook wel leuk is of was is de Legobaan. Dit is ook eens iets anders dan de banen die tot in de puntjes met alles erop en eraan afgewerkt zijn. Ook altijd leuke babbels met bekende gezichten die je daar tegen het lijf loopt. Dus ik zou zeggen tot zondag. ;) ;) ;) :)

Johnnytrein

Helaas wegens aanhoudende gezondheidsproblemen kan ik niet langs komen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

evan

Citaat van: Rangeerduivel op 16 oktober 2019, 12:36:44 PM
Citaat van: evan op 15 oktober 2019, 21:52:39 PM
Tot zaterdag :)

Je had beter de zondag gekomen, die Duvel weet je wel! 8)
moet anders weer uitgesteld worden... :(

;)

Als t echt goe is kom ik misschien terug :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Citaat van: evan op 16 oktober 2019, 15:42:43 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 16 oktober 2019, 12:36:44 PM
Citaat van: evan op 15 oktober 2019, 21:52:39 PM
Tot zaterdag :)

Je had beter de zondag gekomen, die Duvel weet je wel! 8)
moet anders weer uitgesteld worden... :(

;)

Als t echt goe is kom ik misschien terug :)

Allé Evan, MTD is ALTIJD goed  ;D ;D ;)
Nooit te oud om te leren