dagbladhandel met modelspoor???

Gestart door Peter, 19 september 2019, 15:25:23 PM

Peter

We zijn hier nu meer dan een week aan zee, en blijkbaar is er geen enkele dagbladhandel meer te vinden waar ze met uitzondering van MSM,en die heb ik al, nog andere magazinesover modelspoor verkoopt.
triestig hè?

Met vriendelijke groeten
Peter

dani

als ge naar zee gaat dan ga je toch niet om boekjes te lezen ?
Of je neemt je lektuur mee van thuis .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Dacht dat er in een ander draadje al genoemd waren? In ieder geval ikzelf ga Voie Libre regelmatig kopen in de Press Shop halverwege de Kapelstraat in Oostende. Niet die vlak aan het wapenplein, maar verder, nog voorbij de Inno langs dezelfde kant.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Lektuur van thuis? Ja ik heb de uitstekende roman van James Clavell "Gai-Jin" en mijn cursus Japans om te herhalen (terug vanaf 1 leerjaar)  maar dat is geen modelspoor hè.
De pres shop was gisteren in elk geval gesloten


Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

mms vertellen waar je zit aan zee en eens zoeken in grote boekhandels .Standaard boekhandel ? In gent had je er eentje op de rooigemlaan en die had enorme keuze in alle talen.Maar is wat ver zeker :)
Mss is er wel eentje in oostende ook of juist over de grens in sluis

Metpetergaathetbeter

je zou natuurlijk ook een abonnement kunnen nemen dan  hoefden alle zorgen en vragen niet meer

Indien U niet wenst ben je meer onderworpen aan het vraag en aanbod probleem.Het zijn keuze die jezelf maakt en daar horen dan ook de gevolgen bij,zo is de logica en niet anders.

Trouwens kun je bij de dagbladhandelaars steeds achteraf  een nr aanvragen en dat zal je dan ook krijgen dacht ik mits een meerprijs. Ook bestaat toch de mogelijkheid je krantenwinkel een explaar voor U langs de kant te laten leggen.

Klaas Zondervan

Citaat van: bellejt op 19 september 2019, 16:43:11 PM
In gent had je er eentje op de rooigemlaan en die had enorme keuze in alle talen.
Nou ben ik geen Belg, maar ik weet toch vrij zeker dat Gent niet aan zee ligt. ;)

bellejt

mss dagtripje van maken hé en gent bezoeken .Doe ik regelmatig in het buitenland.Zelfs in nederland :)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bellejt op 19 september 2019, 17:11:09 PM
.Doe ik regelmatig in het buitenland.Zelfs in nederland :)
naar Gent komen ? ;D ;) Nederland is ook al buitenland hé Johnny  ;)

Havoc

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 september 2019, 16:44:44 PMTrouwens kun je bij de dagbladhandelaars steeds achteraf  een nr aanvragen en dat zal je dan ook krijgen dacht ik mits een meerprijs.

Vroeger kon dat, maar dat is al lang niet meer het geval. Oudere nummers moet je nu via de uitgeverij kopen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

bekie

Probeer eens in een SB (o.a. in Bredene Shopping Center hadden ze vorige week in elk geval nog een Railmagazine).
 

svvander

Je zegt daar zoiets... ik heb hetzelfde begin deze maand voor gehad, maar dan hier in de buurt. Voor zover ik weet, is er maar 1 boekhandel (misschien 2, maar bij deze 2de ben ik niet geraakt) in een ruime straal van 10 km, geen enkele dagboekhandel die Modelspoormagazine verkocht of nog op stock had. Andere tijdschriften over treinen... niet meer te vinden. Ik ben een maand of 4 geleden in een dagboekhandel gaan vragen achter "Op de baan" en "Spoorwegjournaal"... ze gingen deze bestellen en mij bellen als ze binnenkwamen. Ik heb nog steeds niets gehoord.

Spijtig, want vroeger vond je deze tijdschriften zelf in de Delhaize (maar die hun aanbod is in het algemeen al pover geworden).

Als je echt heel veel keuze wenst, dan moet je naar IMS. Vroeger was er eentje in Leuven, maar merk nu op dat die niet meer bestaat (volgens de website althans). Als ik daar binnenstapte, zat ik steeds met een heel groot dilemma: welke neem ik mee en welke moet ik laten liggen.
Ik kan wel nog op het aanbod gaan kijken...
http://www.imstijdschriften.be/Zoek.aspx
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ACFI

In de locale Carrefour (Londerzeel ) hebben ze even tweetal nederlandse treinenboekjes Maar teen MSM (of TMM)

ACFI

Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 19 september 2019, 16:43:11 PM
mms vertellen waar je zit aan zee...Mss is er wel eentje in oostende ook of juist over de grens in sluis

Ja wat wil je, boeken koop je in 't stad en niet op de paaarking! ;D ;D

;)

Jappy

IMS in Leuven is er al twee jaar niet meer. Doodzonde, want dat was mijn vaste adresje voor interessante magazines en een excuus om van kot af te komen. Nu ik werk in Leuven en mis ik die winkel nog steeds, al is het wel beter voor m'n portemonnee zo.

In Hasselt heb je er nog een met een mooi groot aanbod, en de twee in Antwerpen hebben eveneens een hele selectie aan treinbladen om uit te kiezen. Volgens mij is de eigenaar van IMS ook een spoorwegliefhebber, elke winkel biedt immers ook een relatief groot deel van de Nicolas Collection aan.
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn