Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

dagbladhandel met modelspoor???

Gestart door Peter, 19 september 2019, 15:25:23 PM

Johnnytrein

Ik weet in mijn buurt zeker 4 krantenwinkels die gestopt zijn en 2 wegens overlijden gestopt  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

ik dacht dat ze bij de Standaard boekhandels ook tijdschriften en kranten verkochten ?

PhantomRC

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 26 september 2019, 15:55:25 PM
ik dacht dat ze bij de Standaard boekhandels ook tijdschriften en kranten verkochten ?

Klopt maar toen ik enkele maanden geleden hier, in Koksijde, vroeg of ze tijdschriften hadden ivm modelbouw spoorwegen was hun antwoord, altijd vriendelijk hé, dat ze dat enkel op bestelling deden wegens te weinig klanten die hierom vragen.
300 meter verder, en ook in Sint-Idesbald, bij de gewone krantenboer heb ik een 3tal tijdschriften (OK, in 't Frans maar voor mij absoluut geen probleem) kunnen kopen.
Mijn kennis qua elektriciteit/electronica is zo goed als ... NUL :-( ... allé ja ... op 21/12/2019 schat ik het op 15% ... ik vorder :-) :-) :-)
Lid van niks. :-)

Peter

Terug thuis.
Eergisteren nog in De Panne en Nieuwpoort geweest en NIETS gevonden.
Vraag me af waar de mensen van de MSKK hun materiaal en literaturen halen, want de winkel
in Oostende heeft eigenlijk ook niets bijzonder (buiten wat Märklin)
Zal deze week eens naar de IMS store op de Meir hier in Antwerpen gaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

svvander

Voorzie budget Peter... ik ben niet aan het zwanzen: de laatste keer had ik voor €60 (je leest het goed!), aan boekjes.  :-\
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be