Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

ESU 2019 Herbstneuheiten pdf

Gestart door ceuleer, 17 september 2019, 12:42:39 PM


Rangeerduivel

#1
De Belgische versie van de V60/NMBS80 komt er blijkbaar niet....(of heb ik er over gekeken?) :-\
De stomer 98 wel, maar jammer van die (toch hoge) prijs... :(

;)

Herwig

Mooie spullen.
Chique NMBS 98 voor een  'appel-en-twee-eiëren' .
Blijf het merkwaardig vinden dat zo'n luxe-merk de H0-logo-schilden (bijv. Esso-ovaal, Aral-ruit) op hun Deutz-ketelwagens   niet  vrijstaand presenteert.

nmbssncb

Citaat van: Rangeerduivel op 17 september 2019, 13:29:41 PM
De Belgische versie van de V60/NMBS80 komt er blijkbaar niet....(of heb ik er over gekeken?) :-\

;)

Volgens mijn tweedehandsinformatie komt de NMBS serie 80 niet in productie omdat er, volgens ESU, "te weinig vraag" is naar dit model...  (of, zeg maar, een te gering oplage).

Willy
nmbs < Willy > sncb
===============

Rangeerduivel

Citaat van: nmbssncb op 18 september 2019, 12:13:35 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 17 september 2019, 13:29:41 PM
De Belgische versie van de V60/NMBS80 komt er blijkbaar niet....(of heb ik er over gekeken?) :-\

;)

Volgens mijn tweedehandsinformatie komt de NMBS serie 80 niet in productie omdat er, volgens ESU, "te weinig vraag" is naar dit model...  (of, zeg maar, een te gering oplage).

Willy

Steeds hetzelfde liedje....
Maar het zal mij worst wezen, ik heb er één uit de vorige serie!  8)
Eerst laten weten dat ze allemaal "verschrottet" waren, (ook mijn ter herstelling opgestuurd exemplaar was "verschrottet") en dan na veel zagen en dreigen van mijn kant hebben ze er toch nog één (splinternieuw) kunnen opsturen! ::) ::)
Ze maken ons wijs wat ze willen hé... :-[

;)