Ontmoetingsdag voor Spoor 1 Liefhebbers en alle anderen

Gestart door loco, 13 september 2019, 08:24:25 AM

loco

Ontmoetingsdag voor liefhebbers van Spoor 1
Op zaterdag 28 september 2019 organiseert 'MSC Het Spoor' in Sint-Niklaas de vijfde ontmoetingsdag voor liefhebbers van Spoor 1. Deze bijeenkomst gaat door van 10.00 tot 18.00 uur. Inkom: langs de Parking 'Zwijgershoek' in het centrum van Sint-Niklaas. De toegang is gratis. De bedoeling van deze bijeenkomst is om Spoor 1 liefhebbers dichter bij elkaar te brengen in een aangename omgeving.
Iedereen die interesse heeft in schaal 1:32 is welkom. 'MSC Het Spoor' stelt haar Spoor 1 baan ter beschikking. Bezoekers kunnen eigen loc en wagens meebrengen om op de clubbaan te laten rijden. Ook wanneer je bezig bent met een project in schaal 1, kan je dit aan iedereen laten zien.  Voor diegenen die houden van een gezellige babbel bij een hapje en een drankje is de bar geopend.
Occasie materiaal
Tijdens de ontmoetingsdag kan je eveneens gratis occasie materiaal te koop aanbieden. Hiervoor zullen enkele tafels ter beschikking staan.
Heb je nog vragen, stel ze hier of neem contact via  Spoor1@telenet.be of via 0474/26.27.01

dani

wie weet kom ik wel eens langs...

Alleen... het zinnetje    "kan je gratis occasie materiaal aanbieden"  komt wat  raar over   (of ben ik een muggenzifter ?)
Ik zou eerder zeggen  : 
"Tijdens de ontmoetingsdag kan je eveneens occasie materiaal te koop aanbieden. Hiervoor zullen enkele tafels GRATIS ter beschikking staan."

Maar zeker een leuk initiatief.  Ik meen me te herinneren dat ik daar vorig jaar op bezoek geweest ben en er was vanalles te zien en te volgen !
Het parkeren was niet evident want er waren nog dingen aan de gang, maar voor alles zijn oplossingen en de benenwagen heeft me  toch ter plekke gebracht :)   Een korte wandeling is nog gezond ook .

Succes met jullie ontmoetingsdag
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ronald

Tis meer:

Citaat van: loco op 13 september 2019, 08:24:25 AM
..kan je eveneens gratis occasie materiaal te koop aanbieden.

Gratis hoef je niet te kopen  ;D ;)

dani

maar de bedoeling was goed, dus we snappen het wel hoor !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ronald


dani

Citaat van: Ronald op 16 september 2019, 16:46:04 PM
Het was niet boos bedoeld, teentjes even intrekken ;)
bedoel je mij daarmee ?  ik heb geen tenen uitgestoken hoor ... LOL
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

alfa624

Zou graag eens mn Nohab / Heljan testen , nu nog de datum vrij maken , of  in Genk als het mag , moest ik er in Sint Niklaas  niet raken
Groetjes
alfa

55erke