Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM actie 2020

Gestart door mardig23, 11 september 2019, 00:16:33 AM

Metpetergaathetbeter

eigenlijk wel hé Luc ten opzichte van eerdere uitgaves .....

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 juni 2021, 13:52:17 PM
eigenlijk wel hé Luc ten opzichte van eerdere uitgaves .....
Ik bedoelde dat we al langer wisten van die nieuwe tandwielen. Het is dus 'oud' nieuws.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#332
en tss iets meedelen en ook daadwerkelijk doen is soms ook een wereld van verschil

krispy

Ok dit is duidelijk , het is de laatste versie (op zichtvde bougies die ik laatst gekocht heb om mijn oude te vervangen , ook de tandwielen zijn de nieuwe versie , voordeel van deze bougie is veel betere stroomafname , bij men oude loks zelfs het powerpack kunnen verwijderen , wat voorheen bijna niet rijbaar was zonder , maar zoals bij veel , de tijd zal het leren
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

svvander

#334
Over de service van VBV kan ik niet klagen; vrijdag mailtje gestuurd, maandag antwoord, vandaag brief in de post... helaas leeg. Brief is opengegaan of opengepeuterd en de inhoud van het zakje was leeg. Triestig is het.  >:( :'(

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

OlivierV

#335
Deze van mij is er ook geraakt.

Wederom 1 teleurstelling, bij 2-rail nog steeds halve assen geperst op een tandwiel ..., benieuwd hoe lang deze het gaan volhouden.

Uiterlijk verder geen klachten.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 30 juni 2021, 13:08:28 PM
Uiterlijk verder geen klachten.
hopelijk weerspiegelt het innerlijke zich aan het uiterlijke  :-\