Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM actie 2020

Gestart door mardig23, 11 september 2019, 00:16:33 AM

the_gold

Volgens deze info zal de loc er heel anders uit zien, volgens mij geen correcte info?

http://www.cooltrain.be/BMT_DB/index.php?id_product=5049&controller=product

doomslu

Wat is er fout, want ik zie het niet... ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

the_gold

De antennes op het dak, ruitenwissers bovenaan. Ik dacht dat dit model niet in tuc-rail uitvoering was.

doomslu

Ik moet leren beter kijken, je hebt gelijk.  :-[
Het model is met de ruitenwissers onderaan en zonder antenne, dus niet de TUC-Rail versie, maar de vroegere versie.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

the_gold


stoomlokje

Is er al iets geweten over de vorderingen van het model?

Saskia

1885

Mailtje 29.8 gekregen dat het voor het einde van dit jaar geleverd zou worden.

Thommy

Citaat van: 1885 op 31 augustus 2020, 08:21:51 AM
Mailtje 29.8 gekregen dat het voor het einde van dit jaar geleverd zou worden.

Vrees dat het veel zal afhangen hoe corona zich manifesteert. Ik hoop ook eind jaar maar heb al begin volgend jaar als realistisch gezet
Greetz

Thommy

Michael

Nog 5 weken tot het eind van dit jaar, wie weet krijgen we nog een mooi pakketje dit jaar van VBV.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Ik moet jullie helaas teleurstellen. We kregen deze week niet zo leuk nieuws. Door de corona-perikelen in China is ook de productie van het Actie-model 2020 vertraagd. Onder het nodige voorbehoud van de evolutie van de pandemie zouden de modellen van de NMBS 5540 in de loop van de maand februari 2021 aan de inschrijvers worden toegezonden.  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stevend

wordt er intussen gedacht aan een vervolg ?


svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

De Heroes komt in 2021 van Marklin en Trix, net als de Modalshift en de Railbow ;)

Allé, dat was toch het plan, maar nu ze die nieuwe 186 gaan maken is het nog effe afwachten natuurlijk...
Mvg Karl

1885

Top de Modalshift heb ik al besteld. Lees al dat die voor juni 2021 is.