Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM actie 2020

Gestart door mardig23, 11 september 2019, 00:16:33 AM

Michiel

En allemaal dezelfde wagens, zonder nummer, en met een velletje decals erbij? Of doet men dat niet meer, decals in H0? Het zou een oplossing zijn om aan de 300 te komen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Sicco


PeterVG

Zo verkeerd vind ik dat voorstel vam Michiel niet. Ik ken nog wel iemand die wil helpen om de juiste decals te ontwikkelen voor tijdperk III wagens. Om 1 of andere reden blijken producenten daar altijd in de fout te gaan. Erger nog dan mag ik hen raad geven en achteraf hoor je nooit nog iets, zelfs het model blijkt dan plots niet meer produceerbaar.
Dus Michiel, wat we zelf doen.... goed idee.

Sicco

Nou even afgezien daarvan (ik denk zelf dat heel erg weinig mensen het zouden aandurven) het verhaal van de 300 stuks en verschillende wagennummers slaat op de BNLS actie, vandaar  ;D

PeterVG

Ok, dan blijft het een priveproject. Nog beter, geen gezever met deadlines.

Michiel

Ah! Goede actie, maar verkeerd forum.   ;D

Maar een set van 3 Belgische wagens mag hier ook eens gelanceerd worden... in een aantal schalen... met velletjes decals...  ::) ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

bollen neus

Citaat van: PeterVG op 10 februari 2020, 10:25:22 AM
Zo verkeerd vind ik dat voorstel vam Michiel niet. Ik ken nog wel iemand die wil helpen om de juiste decals te ontwikkelen voor tijdperk III wagens. Om 1 of andere reden blijken producenten daar altijd in de fout te gaan. Erger nog dan mag ik hen raad geven en achteraf hoor je nooit nog iets, zelfs het model blijkt dan plots niet meer produceerbaar.
Dus Michiel, wat we zelf doen.... goed idee.

Voel met je mee tzijn nu eenmaal "allesbeterwetende " mensen. Uw eigen plan trekken en uw eigen idee, rest de pot op.
Laat ze maar greiven en dan komen ze later op dezelfde conclussie a miljaar tis weer geen "perfect" modelleke.
MensDOM en dierenRIJK nietwaar.
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Sicco op 10 februari 2020, 10:27:41 AM
het verhaal van de 300 stuks en verschillende wagennummers slaat op de BNLS actie, vandaar  ;D
AMSAC heeft in het verleden een serie van 500 wagentjes tijdperk 3 met 5 verschillende nr's laten drukken met PeterVG als corrigerende wagonbeletteraar   ;D  ;)   schaal HO

SirGresley

Een voorstel:

Waarom niet treinbegeleidingswagens zoals de metalen, ooit Dacker, of het ballonwagentje?

Of als het persé een loc moet zijn de 55 in eerste uitvoering met 6cijferige nummer?

Of M4 rijtuigen!!!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

stoomlokje

Ik vermoed dat het probleem is, dat de basis een bestaand geproduceerd model moet zijn, waarvan dan ook de mallen beschikbaar zijn, eventueel met een zéér kleine aanpassing, want dat anders de productiekost te hoog zal oplopen.
En dat het daarbij nog een klein-seriefabrikant moet zijn om ze te laten maken, door de te kleine oplagen , daar de grote fabrikanten alleen grote oplages produceren.

Saskia

PeterVG

Collegas
Gelieve uw spambox even na te kijken.
Zo vond ik net een betalingsuitnodiging voor het MSM2020 model.

doomslu

Citaat van: PeterVG op 23 april 2020, 13:25:13 PM
Collegas
Gelieve uw spambox even na te kijken.
Zo vond ik net een betalingsuitnodiging voor het MSM2020 model.
Ja!!

En duid meteen ook aan dat het GEEN spam is verdorie!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stoomlokje

#237
overschrijving van het bedrag is al gebeurt. en mailtje niet als spam ( weet zelfs niet wat dat is ), gewoon in mailbox

doomslu

Ik zou graag weten bij wie deze mail in de spam zat.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Ik heb hem maandag 20/04 zelfs 2x gekregen, en NIET in de spam.

Moet ik hem nu 2x betalen en krijg ik er dan 3 ??
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.