Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM actie 2020

Gestart door mardig23, 11 september 2019, 00:16:33 AM

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 december 2019, 17:30:36 PM
en een kenner vertelde mij dat men er nog in geslaagd was 3 fouten in het model te verwerken  :-\
Peter, die 5540 is er nog niet he. 5528 wel ... ;)

Ik twijfel een beetje, vind dit een iets leukere.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bellejt

die MSM 2013 - 5523 heb ik hier geloof ik nog te koop in DC (van wijlen loebaske)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 23 december 2019, 17:36:05 PM
Peter, die 5540 is er nog niet he. 5528 wel ... ;)
inderdaad voor ne keer heb je gelijk ! :)

Sicco

Ben benieuwd welke fouten het betreft

Metpetergaathetbeter

ik had liever een dummy blauwe-gele 55 gehad. misschien komt hij er ook binnenkort aan VBV grijns te zien

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 december 2019, 18:34:24 PM
ik had liever een dummy blauwe-gele 55 gehad.

Da's een straatje zonder einde.... ::)

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 23 december 2019, 18:38:27 PM
Da's een straatje zonder einde.... ::)
ik weet zeker dat jij graag in dat straatje komt ! :)

Thommy

Bellejt, ik snap uw redenering en frustratie. Maar als je eerlijk bent, eenzelfde discussie is er bij ieder model geweest.

Iedere keer is er kritiek op het model en de keuze ervan. Het is nu eenmaal moeilijk om een model te vinden die VBV heeft en waar er een uitzondering op de norm zijn. (de discussie is al veel geweest, echter enkel VBV bijt om speciallekes te maken)
De 62 had een 'verkeerd' opschrift qua grootte. De 201 had een 'speciale' schildering. Dan het 2tje met de tbl schildering.

Echter bij de 55 zijn er blijkbaar veel buitenbeentjes en jah, blijkbaar bij velen een gewild model. Koop ik hem? Ja omdat het een exclusief model is.

Ik hoopte echter ook op een bolle neus ofzo, zou eens iets anders zijn. Of de omgebouwde unieke reeks 24... maar dat zijn hinten voor volgende edities, hint hint Luc
Greetz

Thommy

Sicco

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 23 december 2019, 18:34:24 PM
ik had liever een dummy blauwe-gele 55 gehad. misschien komt hij er ook binnenkort aan VBV grijns te zien

Geen dummy. Een dummy is qua productiekosten ongeveer gelijk aan een gemotoriseerde loc, maar moet wel voor de helft minder verkocht worden. Het is alleen gedaan bij speciale gelegenheden.

Sicco

Citaat van: Thommy op 23 december 2019, 18:44:27 PM
De 62 had een 'verkeerd' opschrift qua grootte.

Welk opschrift precies?

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Sicco op 23 december 2019, 18:47:12 PM
Het is alleen gedaan bij speciale gelegenheden.
nagel op de kop, speciale gelegenheid is de zoveelste exclusieve 55 voor MSM  ;)

bellejt

waarom denk iedereen dat ik gefrusteerd ben ? Het kan me eigenlijk geen reet schelen wat er als lok uitgebracht wordt en ik stel enkel vast dat er van die 55 veel nieuwe modellen uitkomen.
Aangaande deze van MSM vroeg ik enkel waar hij inzetbaar is.
Rare is dat blijkbaar een blad als MSM het moeilijk heeft een ander model dan een loco van bij VBV te vinden terwijl de module club van Lux allerhande leuke wagon modellen zomaar kan uitbrengen tegen aannemelijke prijs.Heb ik trouwens al eens opgemerkt.

Sicco

Citaat van: bellejt op 23 december 2019, 16:19:24 PM
de zoveelste reeks 55xx dan.Markt is daarmee al overzadigt en dan is die wagon al een heel pak beter als exclusief model ook.

Citaat van: bellejt op 23 december 2019, 16:28:38 PM
de 55xx komen ons straks de strot uit als VBV zijn reeksen uitbrengt

Mijn excuses, dat was inderdaad het enige wat je schreef

doomslu

Het model is inderdaad reeds onze derde 55. Voor de liefhebbers dus...  ;)
Tegelijkertijd spelen we hiermee toch opnieuw kort op de bal, want de recente herschildering van deze loc maakt hem natuurlijk ook interessant voor tijdperk VI rijders.

Wat die wagens van de Luxemburgse Module club betreft: we hebben in het verleden gemerkt dat er te weinig belangstelling is voor wagens. Het is jammer genoeg zo.

Maar vanaf nu kunnen we beginnen nadenken over het model 2021.  ;D

... en oh ja, ik moet ook het inschrijvingsformulier nog online plaatsen...  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Citaat van: bellejt op 23 december 2019, 16:44:56 PM
... Heb wel graag informatie en dat was de vraag en dan is het mss wel interessant voor mij omdat mijn baan zich situeert tussen belgie en Luxemburg.
Tussen BelgiĆ« en Luxemburg, daar ligt heel weinig tussen zenne (gelukkig).  ;D ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *