Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM actie 2020

Gestart door mardig23, 11 september 2019, 00:16:33 AM

mardig23

Bij deze zou ik de loc van Lineas, en ontworpen door forumlid Kris willen nomineren als kanshebber voor de actie 2020.

Hoe zot zou dat zijn:

(Effe gestolen van Railcolor, sorry)

Mvg Karl

55erke



Knappe livrij op deze loc !
Bij Lineas gaan ze ervoor  8)
Laat maar komen als msm actie  ;)

Groetjes

PeterVG

Een msm actie lijkt me overbodig. Hier zijn de grote jongens in geïntresseerd. Loc rijdt ook in het buitenland.

ERVIN


Michiel

Ik zou zwaar ontgoocheld zijn mocht deze loc de msm actie zijn. Een buitenlandse locomotief van een priveebedrijf, daar heb ik alvast geen enkel affiniteit mee. Nee, het zou echt jammer zijn. Een echt-Belgisch product zou ik toch een pak interessanter vinden. Maar dat is dus wel mijn persoonlijke voorkeur.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Zoveel mensen, zoveel smaken.
Ik vind het een knappe loc maar zou er niet voor intekenen. Desalniettemin gun ik het de anderen  ;).
Omwille van de omvangrijke verzameling heb ik besloten om mij te beperken tot de locs die tot het jaar 2000 reden (en dat zijn er nog meer dan genoeg  ::) ).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Geen paniek mannen , één of andere grote fabrikant zal er wel mee komen , MSM zal wel iets kiezen waarmee jullie wel blij zullen zijn.

SuSke

Bovendien zitten er geen traxx'en in het gamma van VBV, de huisleverancier van de MSM-actie (bij gebrek aan interesse van anderen).

Laat het dus maar aan de "grotere" jongens om die, toch wel gedurfde en bovenal geslaagde livrei uit te brengen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Citaat van: ERVIN op 11 september 2019, 09:38:45 AM
Geen paniek mannen , één of andere grote fabrikant zal er wel mee komen , MSM zal wel iets kiezen waarmee jullie wel blij zullen zijn.

Goh Erwin,

Zeker geen paniek en ik hoop van harte voor diegene die interesse hebben dat deze loc uitgebracht wordt. Al was het alleen maar al om dat een forumlid hem gecreëerd heeft  :D (en misschien zou ik hem daarom alleen durven aanschaffen  ;) - oei daar gaat mijn voornemen om mijn verzameling te beperken  ::)  ;D ;D ).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

ik denk dat ze bij Piko(en zijn vertegenwoordiger) zich nu in de handen wrijven!Want anders springt Roco wel op de kar !

Metpetergaathetbeter

en bovendien staat de naam van de ontwerpende artiest vooraan op de loc vermeld op dat kleine stickertje !  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 september 2019, 12:38:44 PM
en bovendien staat de naam van de ontwerpende artiest vooraan op de loc vermeld op dat kleine stickertje !  ;)

Op de zijkant ook hoor Peter... ::)

;)

Metpetergaathetbeter


B_Modelbouw

Voor onze modeltrein rijders staat er wel een foutje op de loc...

Modalshift dient dan Modelshift te zijn 🤣🤣

Een pracht ontwerp, maar daarom nog niet direct op mijn baan
'k tracht me te beperken tot één tijdperk, al is dat geen garantie
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Andress24

Als ik even egoistisch mag zijn: ik snak naar een (her)uitgave van de M4tjes - liefst bordeaux!
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper