Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM actie 2020

Gestart door mardig23, 11 september 2019, 00:16:33 AM

erik de noorman

Ik hoop dat er ondertussen antislipbandjes onder zitten. Bij de eerste uitgave (wel 3 rail) is de trekkracht slecht zelfs zeer slecht.

Erik.

fredvervoort

Mijn loc is in Schoten ook toegekomen en heeft zijn eerste rondjes van 5 minuten links en 5 minuten rechts, onbelast al achter de rug.
Alle 30 functies werken perfect. Niets op aan te merken. Ik ben een tevreden mens en ga nu van mijn hete zolder snel naar de living waar airco staat.

Metpetergaathetbeter

nog niemand die aan de binnenkant keek?

SuSke

Door de ruitjes ziet het er ook mooi uit.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter


fredvervoort

wat binnenin zit zal ik wel geloven als de loc door iemand anders wordt opengemaakt. De mijne blijft dicht en ik lees wel in MSM als zij hem openen om te zien wat erin zit.

svvander

Goe plan, ik ga da ook doen... hier ligt 'm ook mooi in de doos te wachten tot ik gedaan heb met werken... nog 10, 9, 8... :P
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

svvander

Grrrrr dat moet mij toch altijd overkomen he... blijkt er een buffer afgebroken in de doos te liggen.
En er zit een veer achter, dus lijmen... da zal ni lukken. Ik zal Kristof maar direct een mailtjes sturen zeker?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

svvander

Citaat van: SuSke op 18 juni 2021, 13:31:12 PM
Door de ruitjes ziet het er ook mooi uit.

En als ge het deurtje opendoet, kunt ge niet veel zien... ;D (Gaan open he!)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

Citaat van: svvander op 18 juni 2021, 15:12:54 PM
Grrrrr dat moet mij toch altijd overkomen he... blijkt er een buffer afgebroken in de doos te liggen.
En er zit een veer achter, dus lijmen... da zal ni lukken. Ik zal Kristof maar direct een mailtjes sturen zeker?
Gewoon een mailtje sturen en dat wordt opgelost.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

krispy

Wat mij nu echt intreseert , heefd er al iemand de aandrijving geinspecteerd , is deze nu eindelijk aangepast of nog steeds het ouwe type ?
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Rangeerduivel

Citaat van: krispy op 19 juni 2021, 10:12:43 AM
Wat mij nu echt intreseert , heefd er al iemand de aandrijving geinspecteerd , is deze nu eindelijk aangepast of nog steeds het ouwe type ?

Dat werd nu juist bedoeld enkele posts geleden Kris met de vraag 'nog niemand die aan de binnenkant keek?'.
Blijkbaar durft niemand de moed opbrengen om hem open te goooien, alhoewel het poepsimpel is.
Ze zullen echter wel moeten als hij binnenkort niet meer rijdt! ::)

;)

Break302

VBV - MSM 5540 met andere tandwielen by Jos Gillard, on Flickr

De tandwielen op de as zijn duidelijk veranderd !

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Break302 op 19 juni 2021, 10:50:10 AM
VBV - MSM 5540 met andere tandwielen by Jos Gillard, on Flickr

De tandwielen op de as zijn duidelijk veranderd !
hoeplijk zorgen die voor meer zekerheid, verder nog iets gewijzigd ?

doomslu

Bedankt, Jos voor de info.

Het is eigenlijk niets nieuws, want dat er nieuwe tandwielen geproduceerd zijn voor de reeks 55 is op dit forum al verteld.  ;)
Dat ze beschikbaar zijn om locs van de oudere generatie te repareren is ook al gezegd.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *