Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM actie 2020

Gestart door mardig23, 11 september 2019, 00:16:33 AM

Thommy

Citaat van: stevend op 21 november 2020, 20:08:09 PM
wordt er intussen gedacht aan een vervolg ?

Ik hoop stiekem op een 91'tje mo vrees ervoor
Greetz

Thommy

the_gold

Ik heb zo'n blauw-geel vermoeden dat er een 5519 aankomt ook. Er hingen stickers opgeplakt van Vanbiervliet onlangs op de tsp loc.

svvander

Ge gaat lachen, maar ik heb ergens zo een foto gezien en ik dacht ook direct: de volgende MSM-actie? Nee, zou teveel opvallen.  :o
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

OlivierV

Citaat van: the_gold op 13 december 2020, 16:43:05 PM
Ik heb zo'n blauw-geel vermoeden dat er een 5519 aankomt ook. Er hingen stickers opgeplakt van Vanbiervliet onlangs op de tsp loc.
Die zal ik dan skippen, want ik heb reeds 5542 en later (na 1995) is de generator voor rijtuigen met elektrische verwarming van de 5542 naar de 5519 overgebouwd, dus eigenlijk kunnen die 2 niet samen op een baan rijden.  :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ACFI

Het zou al leuk zijn wanneer VBV zijn aangekondigde modellen van 2019 uitlevert. Zoals de HLD 201 met ingekorte ster.

ACFI

Thommy

Citaat van: ACFI op 13 december 2020, 20:57:59 PM
Het zou al leuk zijn wanneer VBV zijn aangekondigde modellen van 2019 uitlevert. Zoals de HLD 201 met ingekorte ster.

ACFI

Geef hem wat tijd. Corona maakt dat alles vertragingen heeft! Het MSM model wordt ook ten vroegste februari wat normaal oktober zou zijn.
Greetz

Thommy

Bolje

#261
Citaat van: stevend op 21 november 2020, 20:08:09 PM
wordt er intussen gedacht aan een vervolg ?


Geen aankondiging in Modelspoor 209.

Jammer. Wat nu...?
Vele groeten,
Ronald

doomslu

Citaat van: Bolje op 01 januari 2021, 12:22:54 PM
Citaat van: stevend op 21 november 2020, 20:08:09 PM
wordt er intussen gedacht aan een vervolg ?


Geen aankondiging in Modelspoor 209.

Jammer. Wat nu...?
Er wordt wel overleg gepleegd hoor, maar we moeten nog wat geduld hebben alvorens we kunnen kiezen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bolje

Luc,

Dank voor de update.
Vele groeten,
Ronald

doomslu

Dag iedereen. Het laatste nieuws over onze actie 2020 komt uit China:
Goed nieuws is dat ze volop bezig zijn met de modellen .. slecht nieuws is dat ze het niet afgewerkt krijgen deze week. En dan komt het Chinese nieuwjaar, wat traditioneel zorgt voor het stilleggen van de economie voor verschillende weken.

Een afgewerkt productiemodel wordt wel nog deze week opgestuurd, zodat we dit binnenkort alvast kunnen tonen aan de wachtende liefhebbers.

We houden jullie op de hoogte.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Tja, niet veel aan te doen... ik denk dat ze daar tegen dezelfde problemen lopen als wij (of misschien zelf nog erger).

Is eind februari dan een "realistisch" vooropgestelde datum? Of nog te krap?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

Citaat van: svvander op 26 januari 2021, 12:04:16 PM
Tja, niet veel aan te doen... ik denk dat ze daar tegen dezelfde problemen lopen als wij (of misschien zelf nog erger).

Is eind februari dan een "realistisch" vooropgestelde datum? Of nog te krap?
Helaas niet. Eerst verlof, dan productie, dan transport (en dat laatste duurt weken!) en daarna nog testen en versturen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

't zal voor tegen de zomer worden dan. 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

svvander

Verdorie... ik doe ook eens mee aan een actie  :( Nu ja het is niet anders. Dan heb ik iets extra om naar uit te zien?
Maar dat betekent dan ook dat de nieuwe actie 2021 al zeker niet voor de zomer zal bekend gemaakt worden? Of zie ik het verkeerd?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Jurgen

Citaat van: svvander op 26 januari 2021, 15:59:15 PM
Maar dat betekent dan ook dat de nieuwe actie 2021 al zeker niet voor de zomer zal bekend gemaakt worden? Of zie ik het verkeerd?

Daar zie ik de link niet meteen tussen. Het ene staat volgens mij los van het andere.

Het zal vooral afhangen van de fabrikant die het model zal leveren en de afspraken die samen met MSM gemaakt kunnen worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.