Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM actie 2020

Gestart door mardig23, 11 september 2019, 00:16:33 AM

Metpetergaathetbeter

misschien eens een 205.001-205.042 voor de verandering ?  ;D ;)

Johnnytrein

Waarom niet de 5922 Vennbahn ?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

#197
Hopelijk dan zoals VBV lang geleden als eens liet horen, een 51, en wat mij betreft de 5001. Als was het alleen maar om de bittere smaak door te spoelen van het model dat ik jaren geleden (op tweedehands) over had genomen (was verkleurd en na een paar rondjes rijden was overbrenging ook defekt)
Dus ja...wat mij betreft de 5001

Een foto van het grote voorbeeld (Van  F De Witte??)

4736530030_f95d4d356b_b by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

PeterVG

Recent te lezen in MSM, Olaerts komt met een nieuw model van de Hld 51. Een prijzig messing model.

Thommy

Citaat van: Michael op 12 januari 2020, 10:00:50 AM
Zo'n actie daar kan men nooit iedereen een plezier mee doen, maar fijn dat de redactie van MSM jaarlijks hun nek uitsteken en samen met VBV zorgen voor een mooie aanbieding.
Zelf had ik ook liever wat anders gezien, maar om naast mijn abonnement ook dit te ondersteunen heb ik ook eentje besteld. Voor 2021 hopen we dan op iets anders dan een 55.

Na even twijfelen ook besteld. Zal wel weer alle toeters en bellen hebben van de 2019 actie
Greetz

Thommy

stoomlokje

Zijn er al formulieren om in te schrijven op de actie 2020 ?
grtjs,
Saskia


stoomlokje

Ok, Bedankt Karl, ik had deze info nog niet tegengekomen.
Ga mij ook inschrijven.
Groetjes,
Saskia

ronny-vdv

Ik vind het heel nobel om TSP te steunen.
Daarom was ik reeds lang een voorstander om een model dat TSP in zijn bezit heeft te laten maken waaraan een donatie te koppelen.

Als men bij VBV wil blijven kan men uit volgende loks kiezen :




Men kan ook bij Roco of Märklin/Trix gaan :


Ik vermoed dat bovenvermelde loks nog niet eerder uitgebracht zijn.
Mvg,

ronny-vdv

Sicco


bellejt

de 64.168 is uitgebracht door fleischmann.Heb deze hier in 3 rail uitvoering en prachtig model met goede rijeigenschappen ,zelfs met een UHl decoder.Voor een heel interessante prijs.

Koen

Citaat van: PeterVG op 12 januari 2020, 11:20:23 AM
Recent te lezen in MSM, Olaerts komt met een nieuw model van de Hld 51. Een prijzig messing model.

Een stuk duurder dan destijds van Jocadis. Alhoewel, alles wordt duurder.
Ik kocht mijn 51-ers destijds voor een kleine 500€ (gemonteerd en geschilderd). Neem daarbij nog de decoders, de inflatie, ... kom je al snel aan 1000€.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

Bob, hint voor Piko(invoerder) eens de railbusjes er zijn als toekomstperspectief  ;D ;)

1885

Citaat van: 1885 op 27 december 2019, 12:29:04 PM
Citaat van: ceuleer op 23 december 2019, 16:14:45 PM
Als het terug een 55 wordt, dan graag de modellen aangepast met ATB installatie voor de Ijzeren Rijn, 5507, 5523, 5526, 5533. De 5517 brengt B-Models zelf al uit.

De .5526 met experimentele schildering zou ook wel mooi zijn.
http://www.diebahn.be/Nederlands/NMBS/HLD/55/55J.php

Staat bij VBV 2020 in de catalogus.

the_gold

Vraagje i.v.m de 5540

Waar zullen de ruitenwissers staan? Als men de loc kan inzetten in 2 tijdperken dan zullen die toch omwisselbaar moeten zijn vrees ik  ;)