LS Models

Gestart door ronny-vdv, 10 september 2019, 17:50:55 PM

ronny-vdv

Nieuwigheidje


Artikelnummer LS Models 43045 I11 BDx + I11 B + I11 B, wit, rode deuren, front geel, chassis met twee roosters, windturbine decoratie / Ep. VI / SNCB / HO / DC / 3 P.
Artikelnummer LS Models 43545 I11 BDx + I11 B + I11 B, wit, rode deuren, front geel, chassis met twee roosters, windturbine decoratie / Ep. VI / SNCB / HO / AC / 3 P.
Mvg,

ronny-vdv

Jef

LS Models at its best... nieuwigheden aankondigen... maar daar blijft het dan meestal ook bij...  ;D

Wel mooi, ik heb deze versie nog niet eerder gezien zelfs. Brengt wel eens wat kleur in die grijze vehikels. :)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

chef garde

Heb die zelf op schaal 1:1 nog niet gezien!...

Metpetergaathetbeter


mardig23

Yep, en na lang zoeken zijn plots ook de eerste foto' van 1:1 op flickr verschenen 8)

Dat is al van 2015, dus vraag me af of die nu zo nog rondrijdt...

https://hiveminer.com/Tags/hsl2,i11
Mvg Karl

Break302

Het is wel gemakkelijk als iemand anders de link legt  :)
Die opnames staan sinds de dag van opname op Flicker !
Deze rijtuigen hebben zo maar een tijdje rond gereden tussen Oostende en Eupen.
Ik heb ze erna ook niet meer gezien !

Jos

mardig23

Het rare is Jos, dat ik al verschillende keren heb zitten zoeken op google naar foto's en die nooit gevonden heb.

Dat moet ik dan toch niet goed gedaan hebben ;) ::)
Mvg Karl

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mardig23 op 27 oktober 2019, 14:12:39 PM
Het rare is Jos, dat ik al verschillende keren heb zitten zoeken op google naar foto's en die nooit gevonden heb.
idem

Andress24

Één zoekopdracht op Ecosia bracht me bij de firma die vermoedelijk de belettering deed:

http://www.aplettering.be/portfolio-items/porte-par-le-vent/
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

Anarchy

Die hebben rond 2015 een korte periode gereden. Een keer met een speciaal ingelegde trein en voor de rest wat op de IC-A verbinding.

Peter

#10
Binnenkort leverbaar als Sondermodell en enkel bij Hünerbein het model van de Meetwagen  van de RWTH.
RWTH is: Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule, dus de universiteit van Aachen.
Het model staat al te bewonderen in de etalage . De levering is voorzien tegen Kerstmis 2019.
Beperkte oplage van 200 stuk, dus reserveren is noodzaakelijk

ls-models-rtb-messwagen-rwth-aachen-v-96026-528-800x600px by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter