Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Spoorbaan Rivierenhof

Gestart door Alberke, 07 september 2019, 10:18:02 AM

Alberke

Op dit eigenste moment (20 na tien op 7 september 2019) wordt de nieuwe spoorbaan in het Rivierenhof ingehuldigd.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Michael

Wat waar is het rivierenhof???
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

kurt10002

Hugo, Bedankt om het te vermelden.  :) We hebben er met de clubleden de vorige 10 maand ook hard aan gewerkt voor het klaar te krijgen want zo na 2 jaar zonder spoor baan te zitten was het toch wel een beetje bij sommige leden aan het knagen voor nog eens te kunnen rijden met hun stoomlocomotieven. In MSM 193 stond er al een heel artikel in over de nieuwe baan.

Mag het ook iets groter zijn ?

Lid van MSC De Pijl
http://www.de-pijl.be/

Geert

Leuk, zijn er al foto's.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

eddy

Vandaag gaan rijden,was super druk. Prachtig weer. De baan is ok wat rijlengte betreft maar de bochten zijn wat krap in straal wat een nadeel is voor de grotere loks. Maar positief we kunnen weer rijden met onze modellen.
Johan was ook van de partij, en die heeft wel wat plaatjes genomen.

Groeten Eddy

mardig23

Het was inderdaad superdruk, en moeilijk om iets deftig op de gevoelige plaat vast te leggen.

Vrouw en kinderen meegenomen voor een gezellig uitje, en met wat aanschuiven met een prachtige stomer een rondje gereden.

Het is een mooie baan geworden, maar ik heb precies de indruk dat jullie toch niet veel meer ruimte hebben dan vroeger, of zie ik dat verkeerd.





Mvg Karl

59erke

Wow, Er zitten toch wel enkele (dure) juweeltjes tussen
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Dirky

Zulke foto's mag je hier echt niet tonen.  ;D ;D ;D
Dat verstoort mijn hobby-beleving...

Ik droom ervan ooit iets zo groot te maken maar groter dan spoor 1 mag voorlopig niet! :(

Klaas Zondervan

Wie houdt je tegen?

Mooie plaatjes. Bij de loc 44741 zie ik een blok ijzer tussen de buffers. Wat is daarvan de bedoeling?

eddy

Denk dat stuk ijzer dient om de lok vast te zetten tijdens transport.

Als men de uren rekent dat men werkt aan zo een lok,dan is die inderdaad peperduur. Aan zo een lok werkt men makkelijk een jaar of 10.

groeten Eddy

modelbaanHO

Gisteren ook eventjes gepasseerd.
Op weg naar de luchthaven van Deurne voor de airshow daar.
Blij voor de mannen (en vrouwen) van KMYCA  dat zij opnieuw kunnen rijden met hun prachtige machines.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be