Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Olaerts type 53

Gestart door Peter, 05 september 2019, 18:18:19 PM

Peter

Het mooiste Belgische model dat ik ooit in mijn bezit heb gehand, en waar ik spijt van heb dat ik het ooit verkocht heb
is de stomer Type 53 van Olaerts. Ik weet dat de lok op een goede wei is terecht gekomen, nietwaar Erwin, en nee ik ga het zeker niet
vragen of hij het me terug verkoopt, maar spijt ....ja,ja
Moest ik terug een 53 kopen is het bij Olaerts, maar dat is voorlopig nog ??? een verre toekomst, (als het ooit zover komt)

36327181316_b1bedb28f1_b by Peter Verlooy, auf Flickr

36371911425_3a74fc5e4d_b by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Zo zullen we allemaal wel iets hebben verkocht waar we nu spijt van hebben , ik heb ooit een complete Trix Thalys verkocht , en daar heb ik nu ook véél spijt van. :'(

erwin9

Hey Peter,
Het is bij Erwin dat uw lok is terechtgekomen, niet bij Guy (ook van onze club trouwens).  Als je zoveel heimwee hebt, je kan deze en nog andere type 53 locs zien rondrijden op twee verschillende modelbanen op onze komende club tentoonstelling op 14 & 15 september (eind volgende week dus) bij msc HET SPOOR in Sint Niklaas.

Groetjes,

Erwin
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Peter

Hallo Erwin,
Je hebt overschot van gelijk.
Stom van me, want ik had je visitekaartje hier nog in mijn map zitten. Ben er volledig van overtuigd dat die 53 dus ook op een goede wei zit.  ;) ;) ;)
Heb het originele bericht dus aangepast. Eerlijk is eerlijk
Met vriendelijke groeten
Peter

jodo

spijt komt altijd te laat ,gedaan is gedaan.
dat maakt ieder van ons wel een keertje mee Peter.
laat dit een troost zijn .

755philippe


Peter, waarom plaats je geen zoekertje met de vraag of iemand zijn exemplaar wil verkopen. Wie weet kun je een exemplaar op de kop tikken.
Mvg

Peter

Als je mijn begin bericht goed leest is het NIET de bedoeling om nu een andere 53 te kopen.
Ik spreek van de verre toekomst en dat is niet volgende week of zelfs maanden.
Misschien, als de gezondheid het toelaat, ergens volgend jaar
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

verre toekomst en niet onmiddellijk is gewoon 4 maanden verschil ?