Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Vakantieperiode voor modelspoor

Gestart door Alberke, 05 september 2019, 10:37:45 AM

Alberke

Wat is dat met die vakantieregeling van de modelspoorwinkels? Schijnen allemaal in september met vakantie te gaan.
Is er eigenlijk ergens een lijstje te vinden van modelspoorwinkels?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Klaas Zondervan

Ik proef iets tegenstrijdigs in je bericht. Je kent geen lijst van modelspoorwinkels, maar toch meen je te weten dat ze in september allemaal met vakantie zijn. Ik heb even gekeken bij Olaerts, maar op die site staat niks over vakantie.

Peter

Ook op Verschooten en Ballien staat er niets van vakantie en Modeltrein paradise (Tufken) gaat maandag terug open
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Voor zover ik mij herinner heeft Van Biervliet weer een mail/nieuwsbrief gestuurd net voor ze met vakantie gingen...
Maar dan enkel voor diegenen die daar voor ingetekend hebben en/of in hun bestand zitten uiteraard.

;)


Alberke

Citaat van: Klaas Zondervan op 05 september 2019, 10:43:06 AM
Ik proef iets tegenstrijdigs in je bericht. Je kent geen lijst van modelspoorwinkels, maar toch meen je te weten dat ze in september allemaal met vakantie zijn. Ik heb even gekeken bij Olaerts, maar op die site staat niks over vakantie.
Om juist te zijn: die ik ken zijn gesloten; vandaar mijn vraag.
Peter: Verschooten ook met vakantie
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Peter

Ja, dat is altijd een rommeltje.
Volgens de ene link zijn ze open en volgens de andere zijn ze gesloten. raar he ::) ::) ::)
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

Awel he ze zijn open als ze niet gesloten zijn  ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Alberke

Awel, als het dan zo zit sluit ik ook sè, nah! >:(
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D