Halfjaarlijkse opendeurdag AMSAC - Gent-Zeehaven - 6 Oktober

Gestart door OlivierV, 01 september 2019, 22:04:30 PM

Snobby Crash

Het was vandaag heel gezellig !
Mooie clubbaan, prachtige modulebanen en ook enkele verkoopstanden (waaronder ikzelf)...

De frietjes en stoofvlees waren super!

Maar, het meeste wat me telkens bijblijft aan jullie club is de ligging, midden in een vormingsstation !
Ik heb vandaag zeker 3 types 62 of 63 gezien, en in de late middag een dubbeltractie van  blauwe Infrabel reeks 62 ! Rond 15.30 u passeerde er nog een kolentrein( waarschijnlijk met ballast) maar dit zie je niet elke dag meer!

Hele leuke dag gehad, met onze Gentse vrienden en tot de volgende keer !

Gr Geert

modelbaanHO

Door andere bezigheden (Vaerwegh dok klaar krijgen voor Ramma volgend weekend) heb ik dit jaar het event gemist.
Jammer, maar er komen zeker nog andere gelegenheden.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Rangeerduivel

Citaat van: modelbaanHO op 06 oktober 2019, 20:38:07 PM
Door andere bezigheden (Vaerwegh dok klaar krijgen voor Ramma volgend weekend) heb ik dit jaar het event gemist.
Jammer, maar er komen zeker nog andere gelegenheden.

Voor al diegenen die er waren (en ook niet waren maar wilden zijn) van harte bedankt.
t'Is de geste die telt zeggen ze... 8)
Het was een toch nog redelijk geslaagde opendeur, zelfs boven onze verwachtingen, want wij zagen het wat (te) somber in op voorhand.
Het vertrouwen dat ons geschonken werd/wordt doet zeer veel deugd
Dank daarvoor en op naar een volgende.
Et pour les Wallons la mème chose...!  ;D ;D(want er waren er ook een paar in het verre Gent)

;)

OlivierV

Zoals Rudy schreef, toch een beter opkomst dan verwacht.
Wat ons ook opviel was dat er meer mensen waren die we nog nooit hadden gezien en in de namiddag toch wel een fijn aantal gezinnen met kinderen.

Hieronder enkele sfeerplaatjes. (behalve van Villeroux, daar heb ik enkel sfeerfilmpjes van)

Spoor 1 rijbaan.




Geert die bezig is met rijk worden.  ;D


De gekende clubbaan waarvoor er stilaan plannen groeien om ze een opfrisbeurt te geven qua scenery.


NMBS SNCB HLD5403 by AMSAC Ghent, on Flickr

Bedankt
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Ik heb ook nog een paar sfeerfoto's van de banen getrokken  :).

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr


Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Nooit te oud om te leren

PeterVG