OVMV - Modelspoor Aalst : Nocturne 7 september 2019

Gestart door Starter99, 18 augustus 2019, 16:40:10 PM

Starter99

Op zaterdag 7 september van 19:00 tot 24:00 uur, organiseert OVMV Modelspoor Aalst zijn NOCTURNE. iedereen die graag de magie van rijdende treintjes 's avonds en 's nachts op een speciale manier wil beleven is welkom.

Dit jaar zetten we niet alleen "Motorstellen" in de schijnwerpers, maar schenken we ook aandacht aan wat op en rond het spoor gebeurd 's avond en 's nachts...

Welkom vanaf 19:00 op zaterdag 7 september 2019 in onze lokalen Tragel 6, 9300 Aalst (routebeschrijving op OVMV.be of op onze facebookpagina "Modelspoor Aalst").

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

renstimpie

Spijtig genoeg iets te ver om over en weer te komen..  Zit in Hochdorf..

Tim

Valentijn


Deze week nog de nodige treinen getest zodat deze morgen rustig hun rondjes kunnen rijden.
Hopelijk tot morgen.

Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

mardig23

Voila ze, enkele sfeerbeelden.

Spijtig van de lage opkomst voor dit leuk initiatief.
Er hangt best een leuk sfeertje, en dit verdiend meer aandacht!









Mvg Karl

modelbaanHO

Gisteren ook langs geweest met een delegatie van MTD (Frans, Peter en ikzelf).
't was niet de eerste keer dat we een bezoekje brachten maar het was toch leuk om de banen een terug te kunnen zien.
Toch een hele avond gespendeerd (waarvan een deel in de cafétaria  ;) )

Bij het terugrijden naar huis rijden een minder leuk momentje: op de ring van Dendermonde hebben we een korte bliksemflits gezien. >:( >:(
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Rangeerduivel

Citaat van: modelbaanHO op 08 september 2019, 13:26:27 PM
Bij het terugrijden naar huis rijden een minder leuk momentje: op de ring van Dendermonde hebben we een korte bliksemflits gezien. >:( >:(

Die twee kwade smiley-tjes zijn toch voor uzelf bedoeld hoop ik... ;D
Bebouwde kom hé...

;)

SuSke

Neen, die zijn voor mij...  :( :( En 't waren twee korte flitsen na elkaar.

En toch hebben we jou daar niet gezien Karl. Niet in het cafetaria komen piepen????;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mardig23

Ja, ik ben eens komen piepen, aangezien ik nogal laat was, en dus wel het meeste kans had om wat bekend volk te treffen aan de toog ;D ;D

Ik was daar rond 20u45 en ben terug vertrokken rond 22u45. Ik heb vooral aan de trambaan gestaan, en boven aan de HO DC baan achteraan, waar ik mijn fantasie de vrij loop kon laten met bijhorende commentaar van de trotse projectleider/eigenaar... ;D

Mvg Karl