Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Overlijden Eric ‘Loebaske’ Minnaert

Gestart door Guy Van Meroye, 09 augustus 2019, 17:11:03 PM

ERVIN


Metpetergaathetbeter


bellejt

Karl stuur gerust een berichtje zodat ik het kan nakijken

bellejt

#138
de verkoopdag zal na overleg doorgaan op 8/12 bij wijlen Eric thuis vanaf 09.30 tot 14.00 uur. Zo is ieder in de gelegenheid langs te komen.

Weet je al wat je wil kan je kijken op de website en mailtje naar mij sturen zodat ik het al kan opzij houden of naar je opsturen na betaling.
Heb gezien dat er nieuwe grasmatten binnen waren met ruimere hoogte .Ik kijk dit in het WE na en laat berichtje want denk dat het deze zijn die op bestelling staan.
De buisleds zijn voorradig in redelijk aantal en daar kan bij interesse wel een pakket met eenmalig gunstige prijs voor gemaakt worden.Mss ook nog voor andere dingen die nu enkel nog verkrijgbaar zijn maar in de toekomst niet meer zoals de verf . ook de bouwpakketen van CTH zijn beschikbaar.
Vermoedelijk ook sets van wagons per 5 verkocht.Al dan niet geweatherd.
Verdere info volgt.
Groetjes Johnny

Ps: even wat geduld en begrip graag want ik heb het materiaal niet bij mij en kan enkel in de WE alles nakijken omdat de erfgenamen idem zijn als mij en moeten werken gedurende de week.Mensen moeten ook van ver komen en dus past het niet altijd.

bellejt

na de geslaagde verkoop op 08/12/2019 is er een bijkomende verkoopdag voorzien op zondag 22/12/2019 vanaf 10.00-15.00.Ook locomotieven en wagons te koop.
Op zelfde adres.Een voorlopig laatste kans om uw martin welberg decoratie en beschikbare produkten van MIAA aan te vullen.

bellejt

#140
Na de geslaagde verkopen vorig jaar nog eenmalig een bijkomende verkoop op 19/01 vanaf 10.00 tot 15.00 uur.Dit ook  aan gereduceerde prijzen.Nog verschillende locs en wagons aanwezig waarbij modellen die niet meer verkrijgbaar zijn in de handel.

Nog steeds op nijverheidstraat 21 erpe mere

bellejt

leden,bij deze is de laatste verkoopdag beeindigd.
MIAA wordt helaas niet verder gezet door ons vanwege te drukke agenda's. Indien mensen nog Martin Welberg wensen of onderdelen die MIAA verkocht gelieve U te wenden tot zijn broer Pascal die alles verder uitverkoopt.ook nog tal van wagons en locs komen te koop.
Ik heb genoten van de samenwerking met wijlen Loebaske , op en naast de beurzen en wens jullie ook te bedanken voor de mooie uurtjes en gesprekken.

svvander

Is het een optie of mogelijkheid dat de zaken hier op het forum nog verkocht worden (eventueel door Pascal)? Ik denk dat er wel heel veel interesse zou kunnen zijn in al het overgebleven materiaal... vooral dan van de mensen die er niet geraakt zijn.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

bellejt

dat voorstel is aan Pascal gedaan en hij ging aanbieden aan clubs en mss via het forum.

Ps: degenen die er niet konden geraken hadden de mogelijkheid via mij te bestellen tot voorbije weekend.Dit was vermeld op de site van MIAA.Echter niks gehad van bestellingen.
      Nu is al het materiaal mee met Pascal en heb ik er geen zicht meer op.

svvander

Misschien ook omdat het draadje maar door een deel van de leden (nog) gevolgd werd? Maar goed: we zien het wel doorkomen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

OlivierV

Wij zijn met AMSAC bezig om bij Pascal (broer Eric) langs te gaan.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan