Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Overlijden Eric ‘Loebaske’ Minnaert

Gestart door Guy Van Meroye, 09 augustus 2019, 17:11:03 PM

raf

Bedankt om te delen
en inderdaad velen zullen eric missen
niet alleen om wat hij met zijn handen allemaal kon maar ook als mens zijnde
hij had nog zoveel willen doen en nog eens dubbel zoveel plannen
het gaat je goed vriend

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter


mahtoska1

Nu pas gelezen. Dat komt hard aan.
Sterkte aan familie en vrienden.

krisds

Nu pas gelezen want net terug uit vakantie. Mijn medeleven aan familie en vrienden :-\

stoomloc

aangezien ik niet frequent op het forum zit, heb ik nu pas het nieuws van het overlijden van Eric gelezen. Het heeft me sterk aangegrepen. Ik zal het missen om met de vrolijke en enthousiaste Eric over spoorwegmodelbouw te babbelen.

Veel sterkte aan familie en vrienden.

Peter

Hoe zeer we Eric ook blijven missen:

Weet iemand hier al iets meer van

http://www.miaa.be/index1.html
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

we zijn ermee bezig. De juiste mededelingen volgen nog wel. Ik wordt op de hoogte gehouden door de familie en heb volgende dagen een afspraak.Heb dit op mij genomen ,vermoedelijk samen met Paul ,omdat ik toch steeds met Eric naar de beurzen ging.Er komt echter heel wat bij kijken om dit in goede banen te leiden.Mensen die wat hadden besteld (en reeds betaald hadden ) gaan we kijken om hun bestelde toch nog op te sturen als het in voorraad is.
Decoders zijn er niet meer want die zijn allen teruggenomen door Patrick.

Ps : voor de biels ben ik aan het kijken met de maker van deze of het mogelijk is bij voldoende interesse deze toch te koop aan te bieden in de toekomst.Weliswaar niet geweatherd.

mardig23

Dat Johnny, hoe moeilijk het ook voor u moet zijn, is goed nieuws.

Ik heb me de vraag al meerdere malen gesteld, en Eric had voor mij nog iets speciaals gemaakt.
Ik heb daar verder nooit achter durven vragen. Uiteindelijk is dat op zo een moment helemaal onbelangrijk.

Maar het zou tof zijn om nog iets van Eric te kunnen hebben om een eervolle plaats te geven op de baan.

Het is iets persoonlijks, waar ook wat foto's aan te pas zijn gekomen. Misschien mag ik u hierover wel eens een PB-tje sturen?

Mvg Karl
Mvg Karl

bellejt

zeker.Als er nog mensen zijn stuur mss de mailtjes naar mijn persoonlijk email adres : bellejt (bij) skynet puntje (be) .Ik bekijk het dan met de familie
Mss kan Paul ook iets laten weten hier.

Paulogic

Ik heb slechts even contact gehad met Eric's broer ivm zijn persoonlijke treincollectie.
Echter kon hij me niet vertellen hoe dit ging geregeld worden, al dan niet.
Verdere informatie heb ik spijtig genoeg niet mogen ontvangen, ik had nochtans een gegadigde
die de volledige collectie "als memorum" wou kopen.

Wat zijn stock en andere betreft heb ik uiteraard ook geen info. Ik hielp gewoon met grafische toestanden
en prijslijsten waar hulp gevraagd werd.

Ik woon wel niet zo ver af van Eric's voormalige woonplaats en indien mijn agenda het toelaat wil ik wel een
handje toesteken.
mvg,
Paul(ogic)

bellejt

mooi te horen.Ik heb afspraak met Pascal en mss kunnen we dan samen kijken want Dave zou ook meehelpen.Is dan volledig ter nagedachtenis van onze makker zodat elkeen nog aan materiaal kan geraken want er is voorlopig geen invoerder meer voor Martin Welberg produkten (zover ik weet).
Voor zijn collectie zien we dan nog wel want er zitten pareltjes tussen .Ik bespreek het met de familie en laat zeker nieuws via het forum of de banner op de website van MIAA.

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

bellejt

#132
vandaag de inventaris bekeken en vele dingen al proberen te sorteren.Alles is nog voorradig ,meestal in volume 5 stuks en zal aangeboden worden op een te bepalen datum tegen de normale prijzen (dit door kontrakten als exclusief invoerder) .Voor degenen die interesse hebben een unieke kans om hun benodigdheden kwa vooral matten en struiken aan te vullen. De nieuwe versies zijn ook voorradig.Ook zullen er loten te koop zijn op de dag van dingen die kunnen gebruikt worden op de modelbaan zoals de spuitbusjes, wagonbeladingen, verf, speciale uitzonderlijk verkrijgbare staafjes met glasvezel enzovoort. Vermoedelijk ook wagonsets en mss locs.
Ik laat via hier het bericht en vraag ook het op de MIAA website te zetten.

Mss heel goed nieuws is dat een goede vriend en achtergrond medewerker en ik besloten hebben ,met akkoord familie , om de naam MIAA niet teloor te laten gaan en mss de zaak verder blijven zetten met beperkte aanbieding.In eerste instantie ENKEL via bestellingen online en natuurlijk met een minder uitgebreid assortiment.
Dit moet echter nog in overleg met Martin Wellberg gebeuren.Mss ook via de importeur aangaande de decoders.
Hou er dus later ook rekening mee dat we dit na de uren zullen doen en er dus kleine wachttijden zouden zijn.

PS: voor degenen die een idee hebben wat ze willen van Martin Wellberg kwa matten en struiken zal ik volgende week alles nazien en indien jullie bestellingen willen plaatsen kan ik dit mss nog opsturen a rato van minimum bestelling van 50 tot 100 euro.Vanaf 100 euro vervallen verzendkosten.

Hopelijk hiermede de gedachte aan Eric toch verder te kunnen zetten en jullie niet in de wind te laten staan.

Mailtjes graag via mijn persoonlijk adres bellejt bij skynet in belgie.

bellejt

Goed nieuws voor de website :  ze zal eerstdaags terug online zijn met de nodige gegevens om in afwachting van de verkoopdag al te bestellen. Mail liefst naar mij sturen dan zie ik na wat er nog voorradig is en laat je tegenbericht. Versturen liefst ff gedult hebben want we zijn allen overdag werken en doen het dus voorlopig tussendoor.
Zodra de stock uitgeput is moeten we alles nog bekijken met Martin en mss ook met Patrick om terug decoders aan te bieden tegen de gunstige prijzen.

De mogelijkheid zit erin dat het materiaal ook bij mij zou kunnen afgehaald na afspraak teneinde verzendkosten te sparen.In de onmiddelijke omgeving zal ik mss ook kunnen afleveren.

Ps : bij de inlog zal Eric daar nog te zien zijn in foto wat wij samen wensten.Hopelijk wordt dit niet aanzien als reklame maar als nagedachtenis en om de familie bij te staan in de kosten die er zijn door het veel te vroege overlijden.

mardig23

#134
Ik drink er vanavond eentje op onze makker, die vandaag in een ander topic had moeten staan... :'(

Verder wil ik jullie veel succes wensen met de verderzetting van MIAA. Ik denk dat Eric dat geweldig zou gevonden hebben...

Mvg Karl