Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Overlijden Eric ‘Loebaske’ Minnaert

Gestart door Guy Van Meroye, 09 augustus 2019, 17:11:03 PM

guy holbrecht

Een koude douche bij  het thuiskomen van reis. Zovele toffe babbels gehad met Eric, modelspoor als onderwerp. Op elke beurs of tentoonstelling kon je hem wel tegenkomen. Steeds goedlachs en in de weer voor collega modelspoorliefhebbers. Zovele goede ideeën en initiatieven voor de scenery rond modelspoor. We zullen je missen, Eric. Enorm missen.

Havoc

De keren dat ik hem ontmoet heb was hij altijd vol enthousiasme bezig. Geweldig aanstekelijk. Deelneming aan de familie.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

5910

Ik kan me enkel aansluiten bij de talrijke reacties.

INNIGE DEELNEMING aan familie en vrienden.


ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

Olivier77

!!!!!
Wat kan een mens nu noch zeggen.
R.I.P. Eric.
Wij gaan U missen.
Mijn innige deelneming aan de familie en vrienden.

Olivier 77 
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

Floris

Tja, hier is niet veel meer toe te voegen. Sterkte voor iedereen in zijn omgeving...  :(

chef garde

Zoveel leute gehad!

"Hebben we mekaar niet gekloot, 't is teken dat we 't vergeten zijn!" hoeveel keer hebben we dat mekaar niet toegeroepen!?

Sigaretje tussen de lippen, Duveltje bij de hand en modelbouwen maar!!

Wat een verlies!
Rust zacht Eric!

hazegras

Wat een onverwacht verlies.
We zaten hier bij mij thuis nog op 1/08 samen en je stuurde op 7/08 nog een mail.

En plots is er niets meer, alleen stilte, daar ben je eventjes stil van.
Veel sterkte aan familie en vrienden

Eric

Michael

Ik lees dit net de rillingen lopen over mijn rug, Eric een joviale vent met het hart op de goed plek, ik wens de familie en bekenden veel sterkte met dit verlies.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Ik las het nieuws vanochtend pas (een weekendje weg) en ik was geschokt. Hoe kan dat nu ? Het is niet te vatten ...

Ik mag zeggen dat ik Eric behoorlijk kende. We hebben in het verleden, en eigenlijk nu ook, aan modelspoorse projecten gewerkt.
Maar behalve modelbouw waren het vooral heel leuke babbels op tentoonstellingen en beurzen, of hier in huis, en er was de toffe samenwerking voor dit forum, en ...

Een gelijkgestemde ziel, met een enorm hart voor modelspoorbouw, zoekend naar uitdagingen, enthousiast, schalks, én liefhebber van een Duvelke en zo.

Eric, ik ga je enorm missen, samen met de zovele mensen waar je belangrijk voor was !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Cozzy

Niet te vatten... weet niet wat te zeggen... :'(

Ik kende Eric niet persoonlijk, enkel via mail en zijn berichten en reacties hier op het forum.
Wat mij bijblijft is zijn goedlachse en schalkse manier van reageren en de passie die hij had voor modelspoor. Een passie die hij met iedereen hier wou delen. Een denker én een doener, op zijn manier een voorbeeld voor velen.

Het ga je goed Eric en sterkte voor de familie en zijn naasten.
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Herwig

#86
Een leeftijdsgenoot,  een man met een lach en een zwans, veels te vroeg en plotseling overleden.

Mijn medeleven.
En sterkte toegewenst aan Erics familie en nabestaanden,

Herwig.

Valentijn


Het nieuws hier gelezen op vakantie.  Toch wel schrikken.
Eric, het gaat je goed!

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Koen

Zijn er forumleden die aanstaande zaterdag ook naar de uitvaart gaan?

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Stieven76

Ook een paar dagen niet op het forum geweest.. Ik scrolde wat door mijn ongelezen berichten tot ik dit zag staan. Onbegrijpelijk :'(
Ben er een aantal jaar geleden een paar keer thuis geweest en hier en daar ook al wel eens tegengekomen, hij was een dorpsgenoot.
Veel raad van gekregen en leuke babbels gehad.

Het gaat je goed daar! Veel sterkte aan zijn nabestaanden.