Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Overlijden Eric ‘Loebaske’ Minnaert

Gestart door Guy Van Meroye, 09 augustus 2019, 17:11:03 PM

Dreha

Ik stond toevallig gisterenavond aan zijn deur, we hadden afgesproken om materiaal op te halen.
Vond het al vreemd dat hij mijn eerdere sms niet beantwoord had, maar ik had het forum dus nog niet gelezen.
Heb hem dan getelefoneerd omdat ik zijn auto zag staan.
Toen ik gisterenavond thuis kwam kreeg ik dan telefoon van zijn broer.

Ik kon mijn oren niet geloven.
Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.

Veel sterkte voor de familie.
Eric een goed reis.

DFS

Was hier ook even schrikken...

Sterkte aan de familie

Metpetergaathetbeter

#62
Citaat van: Dreha op 10 augustus 2019, 09:45:37 AM
Ik kon mijn oren niet geloven.
Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.
ik denk dat er hier niemand is op het forum is die daar anders over denkt,bovendien hadden mijn ogen dezelfde problemen

eerlijk toen ik de hoofding van deze mededeling langs zag passeren dacht ik gewoon aan een flauwe grap of had ik iets gelezen dat er niet stond, helaas voor Eric stond het er inderdaad en was het de harde realiteit/waarheid

raf

shit wat een bericht man

gisteren op de HTC kreeg ik dit te horen en ben er echt niet goed van
we waren vis pm nog bezig dat hij naar de duikboot voor de film opname zou komen kijken in affligem op de beurs

gisteren te laat thuis en de pc stond reeds af
ja wadde dadde

eric goeie reis naar waar dan ook
in de duikboot wereld ga je op "eternal patrol"
met treinen ga je volgens mij op reis .
aan familie en naasten sterkte in de komende dagen

groetjes raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Robrecht

Dit is echt erg. Ik zit nog niet heel lang op het forum en ook ik mocht hem al leren kennen als een man met een hart van goud. Ook ik kreeg diverse mailtjes in de bus met stap-voor-stap info en foto's als ik even iets niet wist. Ik ben fan van al Eric zijn knutsels. Ik had nog niet de eer hem persoonlijk te ontmoeten, het was één van die modelspoorders waarvan ik hoopte nog veel van te kunnen leren.

Veel sterkte aan familie en vrienden.
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

ronaldk

Triest bericht. Familie, vrienden en bekenden: Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.

Tothebeach

Dit is erg onverwacht en een groot verlies.
Sterkte toegewenst aan familie en vrienden.

Groet,
michel

dani

#67
enkele dagen niet op het forum vertoefd en dan dit....    Dit is toch te gek voor woorden zo ??
Onze deelneming vor de familie......



Eric, hoe is dit nu mogelijk ?   Ik heb je leren kennen een aantal jaren geleden via het treinenforum, toen je tijdelijk aan je rolstoel gekluisterd zat na je onfortuinlijke val...   
We hebben elkaar vaker gekruist en kort gesproken op beurzen, opendeurdagen en club dagen.  Altijd in de weer voor iedereen, altijd goedlachs....
De naam  "Loebaske"(forumnaam) was je echt op het lijf geschreven, een goede en zachtaardige loebas, die graag lachte en vooral heel creatief was. 
Je zal gemist worden, maar niet vergeten !!

Sterkte aan de familie, vrienden en nabestaanden.    Veilige reis naar je eindbestemming, makker ...   
Ooit zien we elkaar weer, zet je treinen maar al klaar want ik wil zien wat je ginder allemaal maakt.   

Bedankt voor de fijne ontmoetingen en momenten...   

Ik kan helaas niet op de afscheidsplechtigheid aanwezig zijn wegens in het buitenland. 
Maar in gedachten ben ik er !    Een laatste groet, een laatste lach en een laatste "houdu goed hee"...   

Vaarwel Eric.   Word nu maar een goede engelbewaarder voor hen die achter blijven.....   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ERVIN


just4fun

Shit! Hier ben ik niet goed van.
Onder het forumdraadje "verslagen" staat dit bericht wel goed, maar niet gewenst.
Kort hebben Eric en ik samengewerkt bij het maken van z'n deelname op de MSM-expo-wedstrijd.
Je was een fijn mens. Je bent een fijn mens!
Sterkte voor de familie en vrienden.
Paul

Snobby Crash

Ook net het nieuws ontvangen en vol ongeloof deze mail gelezen...

Onze innige deelneming aan familie, vrienden en kennissen.

Eric, dat is toch even heel hard schrikken dat je opeens van ons bent heengegaan. We hebben zoveel leuke en gezellige praatjes gehad op beurzen en tentoonstellingen. Als er ergens iets te doen was met treinen was je er ook altijd. Jou aanwezigheid gaan we zo hard missen, je aanstekende en uitbundige lach nog meer.
Eric, we moeten allen ooit eens het aardse verlaten, maar voor jou is dit veel te vroeg, je trein is te vroeg vertrokken...

Veel sterkte vanwege fam. Geert Van der Jeugt

steamdriven

Dit komt binnen!
Ik kende Eric niet persoonlijk maar heb hem op korte tijd online en via MIAA erg weten appreciëren.

Het ga je goed, Eric.
En dank.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

henry


PietB


Cedric

Wat een droevig nieuws...
Heel veel sterkte aan familie en vrienden !

Cedric