Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Overlijden Eric ‘Loebaske’ Minnaert

Gestart door Guy Van Meroye, 09 augustus 2019, 17:11:03 PM

Koen

Nooit te oud om te leren

PietB

Potverdikkeme wat een waardeloos bericht.
Deze week nog contact met hem gehad over een verkoop annonce die ik niet aan hem als verkocht gemeld had.
Met Eric verliest de wereld een aimabel mens en dit forum/maandblad een gewaardeerd medewerker.

Maar vooral gaan onze gedachten uit naar de achterblijvers, familie en vrienden.

Eigenlijk schieten woorden te kort.


ERVIN


jodo

Het forum zal niet meer hetzelfde zijn.
Sterkte aan familie en vrienden.

BC911

Veel sterkte aan alle naasten, vrienden en familie. Zoals velen hier wel eens iets gekocht bij Eric, en dus wat geleuterd over de hobby op één of ander event ... Het is nauwelijks te vatten ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Metpetergaathetbeter

vreemd datum maar geen uur vermeld of kijk ik er over, tja net die dag aan het werk  :-\

OlivierV

Ook langs deze weg mijn mededeling naar vrienden en familie toe.

Een erg triest bericht, iets wat je helemaal niet verwachtte bij Eric.
Kort gezegd, een heel toffe modelspoorder minder en dat is jammer.  :'(
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Durango

Hier wordt ik ff heeel stil van. Dit is niet te bevatten. Ik heb hem op de laatste expo nog gesproken.
Al weer wven geleden. Zestigvis veel te jong om op de trein naar het hiernamaals te stappen.
Veel sterkte voor de nabestaande en familie met dit verlies
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

erik de noorman

Ik heb het bericht tweemaal moeten lezen en ben met stomheid geslagen. Het plotseling overlijden van Eric lijkt zo onwezenlijk en niet te bevatten. Veel sterkte aan de familie van Eric.

Erik.

mardig23

#55
Ik zag het bericht al vroeg voorbijkomen, maar ik kan het nog steeds niet bevatten.

Eric was één van de eerste die me verwelkomde op dit forum, en sindsdien hebben we fantastische gesprekken gevoerd.
Op de mail, op het forum, met de gsm, op de beurzen. Alles kon je hem vragen, altijd.
Zijn passie was voor mij aanstekelijk. Hij vertelde me dat het ok was om zo intens, vol vuur, met modelbouw bezig te zijn.

Op een dag werd ik opeens "makker", en mocht ik ook af en toe ook een beetje zijn klankbord zijn ipv andersom.
Wat denk je hiervan, doen/niet doen, te licht, te donker, beetje groter paardje. Esu-tje steken, effe programmeren, goed?
Wat een zalige momenten, Ik had nog zoveel te leren van jou,

Ik ga je keihard missen, prachtige mens...

Modelling is an art, baby, and don't you ever forget it!
Mvg Karl

janjozef

Ik heb Eric een 15 jaar geleden leren kennen als een toffe joviale gast. veel te jong natuurlijk van ons heengegaan. Eric eigenlijk hadden we nog jaren met jouw moeten kunnen zeveren maar het mag niet zijn. Mijn innige deelneming aan al zijn familie en vrienden.

Jan Provinciael
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

59erke

shit.... das even schrikken. Ik heb hem een paar keer gezien op verschillende beurzen toen hij daar stond met zijn producten.
Ook al een paar keer prachtige dingen van hem gekocht.

We gaan hem hier missen


Veel sterkte aan familie, zijn vrienden en kennissen
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

PeterVG

Ongeloof, want hoe kan nu plots zulk een mens vol vuur van ons weggenomen worden. Zoals steeds rolden de berichtjes van Eric vrolijk aan ons voorbij op het forum. En dan plots stilte voor altijd. Ik en velen hier gaan hem missen. Bedankt Eric voor al wat je voor ons gedaan hebt.
Veel sterkte gewenst aan zijn familie en vrienden.

eve