Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Overlijden Eric ‘Loebaske’ Minnaert

Gestart door Guy Van Meroye, 09 augustus 2019, 17:11:03 PM

SuSke

Dat komt inderdaad even koud binnen.

Eric, we gaan je missen, je lach, je zwans, maar evengoed je ernst wanneer je over onze hobby praatte.
Je laat een plek in ons leven leeg.

Waar je ook naartoe bent, het ga je goed. Hou ons in de gaten en kom ons maar plagen met je onuitputtelijke stroom aan ideeën in onze dromen.

Veel sterkte aan de familie
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Sicco

Veel te vroeg. Gecondoleerd aan familie en vrienden

doomslu

Toen ik deze namiddag het nieuws van Paul kreeg was ik gewoonweg niet in staat om iets deftigs te antwoorden en al zeker niet om het op het forum te plaatsen.
Onwezenlijk, niet te geloven. Hier word je stil van.

Eric was lid van het forum sedert 2006, een pionier dus.
We zullen ons hem herinneren als de eeuwig vriendelijke en behulpzame modelspoorder, die overliep van ideeën. Een goed mens. Hoe hard gaan we hem missen?  :'(

Sterke aan de naasten.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jef

Ik ken Eric via dit forum en via zijn webshop waar hij mooie dingen te koop had staan.
Zestig jaar is nog veel te jong...

Bij deze wens ik zijn familie en vrienden veel sterkte met dit trieste verlies.
Tuut zei de trein en de statie vertok.

Werner

Dit is schrikken.
Innige deelneming aan familie en vrienden.
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

Pierre

Ik heb Eric maar een keer ontmoet maar wel eens wat bij hem besteld. Aardige man en met 60 jaar ben je nog niet aan de beurt. Innige deelneming voor de familie en vrienden.
Groet Pierre.


krispy

Amaai das  effe schrikken , las het zojuist op Facebook via post van frans(suske)
Veel  sterkte aan de nabestaanden
Veel te jong moeten gaan , had nog hopen ideeën te verwezenlijken
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Chrisrail

#37
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Jurgen

Niet meteen het nieuws dat ik na een dikke maand afwezigheid op het forum wil lezen...  :(

Sterkte aan de familie en vrienden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ceuleer


Koen

Man, daar ben ik echt niet goed van!
Ik heb eergisteren nog met hem zitten mailen over zijn nieuwe lading bielzen die hij gemaakt had. Ook gingen we nog afspreken om nog een en ander te regelen. En dan plots ....
Ik ga hem missen.
We kwamen elkaar altijd tegen op expo's, beurzen, ... en dan bleef ik uren "plakken", kwam hij met iets nieuw uit stuurde hij mij een mailtje om mijn mening te vragen. Het waren leuke tijden.
Eric, ik ga je missen  :'( maar ik blijf je in mijn hart dragen!

Mijn deelneming aan de familie en vrienden!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Koen

Weet iemand waar en wanneer de begrafenis is?

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

B_Modelbouw

Veel te vroeg de 'Train to Heaven' genomen...

Een man die altijd goedlachs en humoristisch was met een enorme gedrevenheid en ideeën,
steeds behulpzaam en een rijke ervaring had in de modelbouw hobby... Gewoon proberen zei
hij mij ooit, en als 't tegenzit of je bent niet tevreden begin terug op nieuw. Vergeet de kritiek
van anderen en leer door te doen met vallen en opstaan.
Ooit bij hem thuis geweest en op beurzen steeds gezellige babbels mee gevoerd.

Een groot verlies, zelfs ook hier op 't forum ... Heel veel sterkte voor zijn familie en naaste omgeving.
Loebaske ik zal je missen.  :'( :'(
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Dirky

Eric, de goedlachse man die voor een kwartierke langskomt en 2 uren later nog aan 't babbelen is! Als hij dan weggaat, vind je dat het wel nog wat had mogen duren!

'k Ben er echt niet goed van en kon toch even mijn tranen niet bedwingen!

Ook ik zal je missen man!

Sterkte aan de familie en de vrienden!