Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Overlijden Eric ‘Loebaske’ Minnaert

Gestart door Guy Van Meroye, 09 augustus 2019, 17:11:03 PM

trainspottingjr

Wat een onverwacht verlies, veel sterkte aan familie en vrienden.
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

modelbaanHO

Dit is verschieten en komt hard aan.

Ik heb Eric gekend als altijd lachend, altijd behulpzaam, altijd bereid om voor anderen iets te doen.
Met hem heb ik ook plezier gemaakt op de club en andere gelegenheden.
Knappe modelbouwer met, zoals ook door anderen reeds geschreven, heel veel ideeën.
Ik ga hem zeker missen.

Veel sterkte aan de familie, vrienden en nabestaanden.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

renstimpie

Innige deelneming aan familie en vrienden.  De babbels tijdens expo's zal ik zeker missen!

Peter

Dat is schrikken.
Eric, die steeds hulpvaardig en vriendelijk tegenover iedereen was heeft ons plots verlaten. Voor kort nog kontakt met hem gehad voor zijn materialen van MIAA en zoals altijd even vriendelijk.
Mijn innige deelneming en sterkte aan zijn familie vrienden
Met vriendelijke groeten
Peter

BR-59

Pfff, daar zijn geen woorden voor. Voor de nabestaanden veel sterkte en wijsheid.

Kautenbach

....ongelofelijk.....k weet ff niet veel meer te zeggen, damn.. gecondoleerd voor alle bekenden, vrienden, familie...

pabe

Sterkte aan de familie....   Heb Eric ook af en toe ontmoet.

Paul

stoomlokje

#22
Dit is echt verschieten  :-[dit droevige nieuw te moeten vernemen :-\, wij waren ongeveer even oud, We zullen U missen in de modelbouwwereld , Eric :'( :'( bedankt voor de vele raadgevingen die ik van U heb gekregen.
Sterkte aan familie en vrienden.


Ronald

Vreselijk... ik wens de familie veel kracht en sterkte om dit zware verlies te kunnen dragen. RIP Eric.

marctje

Het is buiten 27 graden maar dit nieuws geeft me geen kippenvel maar wel het gevoel dat ik in zwembroek in een koelcel van fruithandelaars sta. Brrrr mijn haar komt recht omhoog en heb het moeilijk om een traan tegen te houden. Ik ga je gezellige accent met onze babbels op beurzen en tentoonstellingen zo hard missen. Het ga je goed en heel veel steun voor zij die achterblijven.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

dgrr57

Innige deelneming aan familie en vrienden  :'( :'(

Tschäggata

Het was schrikken toen ik las op de FB van Martin  :'( :'( :'(

Innige deelneming en sterkte aan de nabestaanden !

Eric, het ga je goed op je laatste reis ...

AC-Stomer


ERVIN

Ongeloof overheerst nu mijn gevoelens , begin deze week nog aan het mailen geweest met hem , eind vorig jaar is hij hier nog op mijn zolder geweest , man wat komt dit hard binnen!!  :'(

Mijn innige deelneming aan de nabestaande.

755philippe

Dat is even verschieten zeg... heb hem verschillende keren en ontmoet op beurzen telkens ook goed gelachen. Hij was een behulpzame en joviale man en demonstreerde ook zijn nieuwtjes. We zullen hem missen. Sterkte aan familie en vrienden. ???