Overlijden Eric ‘Loebaske’ Minnaert

Gestart door Guy Van Meroye, 09 augustus 2019, 17:11:03 PM

Guy Van Meroye

Bedroefd moet ik het plotse overlijden melden van Eric Minnaert, alias Loebaske op dit forum.
Eric is geheel onverwacht in zijn slaap overleden in de nacht van 8 augustus. Eric was 60 en naast inventief modelspoorder ook zaakvoerder van M.I.A.A, met nog vele plannen. Eric was ook auteur van meerdere publicaties in Modelspoormagazine. We zullen zijn schalkse opmerkingen en lach missen.
Goede reis Eric

Guy Van Meroye
Hoofdredacteur Modelspoormagazine
 

bollen neus

Effe slikken. Onze innige deelneming en veel sterkte aan de overgebleven familie leden.
Laatste trein nemen............................. voor de laatste keer. Goeie en zachte reis Eric.
Den Eric.

ACFI

Innige deelneming voor de familie en vrienden.

ACFI

bellejt

zal mijn beste vriend enorm missen en ook onze samenwerking om MIAA te doen slagen op de beurzen in Belgie en luxemburg.Ook onze 5 wekelijkse uitstap naar luxemburg.Het ga je goed daarboven vriend.  :'( :'(

eddy

Ja,dat is verschieten .Heb Eric altijd gekend als vriendelijke en joviale persoon.
Veel sterkte aan zijn familie gewenst in deze moeilijke tijden.
Eddy

evan

Ben er ff ni goe van... was 4 dagen geleden met hem nog aan t mailen over ladingen die hij maakte... hij zat vol met ideeën...

Sterkte aan zij familie en vrienden gewenst.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

svvander

Innige deelneming en veel sterkte aan de familie. Ik heb 'm niet persoonlijk gekend, maar herinner hem als één van de personen die mij zoveel jaar terug (samen met Tony en Gerolf) hier, op en via het forum heeft meehelpen mijn weg te vinden in de modelspoorwereld.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Martin Welberg

Slik....deze komt effe koud op de koffie...zal hem en onze veelvuldig mail contact danig missen. Ga je goed Eric op je laatste reis! Mijn medeleven voor ieder die hem dierbaar is.

Paulogic

Ik heb vandaag het droevige nieuws uit eerste hand moeten vernemen en zal mijn goeie, immer opgewekte en goedlachse vriend,
enorm missen.

Eric, makker, stap maar in de hemellocomotief en stuur hem veilig naar uw bestemming !
mvg,
Paul(ogic)

Rangeerduivel

Citaat van: evan op 09 augustus 2019, 17:36:31 PM
... was 4 dagen geleden met hem nog aan t mailen over ladingen die hij maakte...

Ook mij vroeg hij begin deze week nog feed-back over zijn betonbiels die hij aan't schilderen was aan de hand van foto's die ik voor hem maakte in Gent- zeehaven!

Innige deelneming, we zullen hem missen... :(

Metpetergaathetbeter

#10
bij deze verliezen we toch eigelijk een monument in/van de modeltreinwereld, een echte Bourgondieër op het cullinair vlak.

Eric we plaagden mekaar graag maar nooit gedacht dat we veel te vroeg van U zouden moeten afscheid nemen,
We pm'den vaak al dan niet om elkaar eens uit de nood te helpen met reserve onderdelen voor wagons, of zelfs voor je coilwagencollectie te vervolledigen.

Je plotse heengaan treft elkeen van ons en ook ons Modelspoorforum verliest  een eigenlijk onvervangbare Loebas.
Eric het ga je goed daarboven in de Modeltreinhemel waar jij zonder veel moeite /twijfel in de korste keren ook daar je modeltreinkunsten zal tentoonspreiden !

Verder zou ik de familie van Eric veel sterkte willen toewensen in deze toch verschrikkelijke tijd

Peter

Alberke

De paar keer dat ik hem ontmoet heb kwam hij over als een zeer sympathiek man. Hoe jammer.
Het verdriet is voor de achterblijvenden. Mijn innige deelneming aan de familie
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

dieselfreak

Bijzonder triest nieuws om dit te lezen, veel sterkte aan al zijn vrienden en familieleden. We gaan de bijdragen van Eric missen op dit forum.
MC

Michiel

Wat een onverwacht verlies... Mijn innige deelneming aan vrienden en familie.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Geert

Ik heb hem ook een paar keer ontmoet,

innige deelneming aan de familie.


Geert 
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen