Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Stelburg

Gestart door henry, 09 augustus 2019, 11:53:56 AM

henry

Ben de afgelopen weken begonnen met Stelburg zelf met foam arcadebogen gemaakt begint er wel redelijk uit te zien.




erwin9

Knap !  Een baan tegen het plafond!  Plaatsgebrek meteen opgelost  :)
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Chrisrail

#2
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

henry

Jammer van de foto, hoe dit steeds weer voorkomt snap ik ook niet?

Klaas Zondervan

Hou je niet per ongeluk de camera ondersteboven?

Havoc

Altijd eerst eens je post "bekijken" met de knop onderaan. Dan zie je dat en kan je corrigeren. Maar je kan dat nu ook nog corrigeren, gewoon de foto goed zetten en nog eens uploaden naar de site waar je de foto bewaart.

Meestal is dat omdat je "ergens" een programma hebt staan dat "orienteren volgens exif" heeft staan. Als je dan de camera ondersteboven houdt dan gaat dat programma die toch goed tonen. Maar als je die upload en de exif wordt gestript dan staat die ondersteboven. Met de smartphone gefotografeerd?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

henry

De ipad alle kanten al eens uit gehad en nu bewust recht gehouden  ???

henry

oke ga dit hier eens navragen ;)

Rangeerduivel

Citaat van: henry op 10 augustus 2019, 17:38:08 PM
De ipad alle kanten al eens uit gehad en nu bewust recht gehouden  ???

Als je de foto ergens op een server zet met de bedoeling hem hier te plaatsen en hij staat ondersteboven, heb je toch een tool om hem te draaien....
Ik kan moeilijk geloven dat jij die foto recht ziet en dat die hier ondersteboven geplaatst wordt... :-\

;)

svvander

Tip! Echt proberen, werkt altijd: (behalve bij mij): Ctrl+Alt+ "pijltje naar boven" (of andere richting als je het naar een andere richting wenst te draaien).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Michael

Citaat van: henry op 09 augustus 2019, 11:53:56 AM
Ben de afgelopen weken begonnen met Stelburg zelf met foam arcadebogen gemaakt begint er wel redelijk uit te zien.



Tof dat je dit zelf maakt uit foam, toch zou ik nog even goed kijken naar de echte arcade bogen en de stenen die men gebruikte, baksteen of natuursteen, in MSM is ook een hele reeks verschenen naar op zoek naar blauwe steen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

henry

Nu met een andere camera die van mijn zoon, nog een poging wagen.

Arcadebogen en hoek met bomen.





Ben erg tevreden over dit foam als ondergrond mooie demping en is prima te verwerken voor opvul en dergelijke.

henry



Voor een volledige afwerking moet de stofzuiger er nog even overheen.


raf

ik heb een andere soort en heb er velden mee gemaakt
andere soort bedoel ik ander motief
word gebruikt om indoor vliegtuigen van te maken
ben de naam er van kwijt de ju

gr raf en goe bezig
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirky