Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Clubbezoeken

Gestart door renstimpie, 07 augustus 2019, 17:30:41 PM

mardig23

Je moet een lijntje meer naar beneden lezen jongens.

Eric schreef: Dit was iets dat ik men de club GRA deed op bezoek gaan buiten de OD, was altijd een leuke babbel en om eens achter de schermen te kijken..
Raf schreef daarop: zucht...
Tim dacht dat de zucht van Raf negatief bedoeld was op het berichtje van Eric en vroeg of het kennelijk geen goed voorstel was.
"Willems" wilde volgens mij aantonen dat ze zucht bedoeld was omdat het één van de laatste berichtjes was van Eric en Raf daar treurig om was.

"Willems" die trouwens Kristof heet, heeft dus volgens mij de juiste Eric voor, en absoluut geen kwade bedoelingen...


Mvg Karl

raf

#16
@ Karl

de zucht was topic gerelateerd maar dat heb ik reeds met pb gemaild hoe en waarom
Eric is die nacht overleden en de posting is van iets daar voor dus ik kon het nog niet weten

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

mardig23

Ik heb het gelezen en beantwoord, Raf.
Ik had de zucht begrepen zoals hij bedoeld was, en als ik uw mailtje lees heb je ook gelijk om te zuchten ;)
Mvg Karl

Rangeerduivel

Citaat van: mardig23 op 12 augustus 2019, 19:31:21 PM
Je moet een lijntje meer naar beneden lezen jongens.

Eric schreef: Dit was iets dat ik men de club GRA deed op bezoek gaan buiten de OD, was altijd een leuke babbel en om eens achter de schermen te kijken..
Raf schreef daarop: zucht...
Tim dacht dat de zucht van Raf negatief bedoeld was op het berichtje van Eric en vroeg of het kennelijk geen goed voorstel was.
"Willems" wilde volgens mij aantonen dat ze zucht bedoeld was omdat het één van de laatste berichtjes was van Eric en Raf daar treurig om was.

"Willems" die trouwens Kristof heet, heeft dus volgens mij de juiste Eric voor, en absoluut geen kwade bedoelingen...

Lijkt een redelijke verklaring en als ze klopt, aanvaarden wij ze ook wel...
Is begrijpelijkerwijze een delicaat onderwerp op dit (triestige) ogenblik... :(
Citaat van: mardig23 op 12 augustus 2019, 20:37:56 PM
Ik had de zucht begrepen zoals hij bedoeld was, en als ik uw mailtje lees heb je ook gelijk om te zuchten ;)
Over die zucht... hebben wij ondertussen ook al een verklaring genoten!

;)