Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Alweer een modelbouw winkel verdwenen ?

Gestart door Bonaza, 02 augustus 2019, 19:52:30 PM

Bonaza

Heeft er iemand een idee of hst Verhaegen nog ooit zijn deuren terug opent ? Of is er weer een modelbouw winkel verdwenen in Belgie ?

Groeten

Marcel

bumper

Ik bestel nog altijd via e-mail.
Krijg bericht wanneer het materiaal klaar is voor afhaling, en dan maak ik een afspraak hiervoor.
Werkt voortreffelijk.
Naar ik vernomen heb heeft de verbouwing van de winkel vertraging opgelopen omwille van onvoorziene stabiliteitsproblemen.

Ludo.
 

Jef

Nee, hoor niet verdwenen. Zaken gaan gewoon door.

Je kan alles via de webshop bestellen, al zijn de verzendkosten wel belachelijk duur: 10,50 euro voor iets dat maar 5,70 euro kost... (Net als Van Biervliet trouwens.)

Gewoon een afspraak maken om het op te halen als je in de buurt woont/werkt/moet zijn...
Tuut zei de trein en de statie vertok.

stoomlokje

HST Verhaegen is op zoek naar een andere locatie, de webshop gaat gewoon verder.

grtjs
saskia

59erke

Verhaegen neemt momenteel wel geen werk meer aan zoals herstellingen, digitalisering, ...

Enkel verkoop kan nog via de webshop
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

ramdani

  >:( besteld via de webshop,wacht al meer dan een week op mijn bestelling,op mails antwoorden ze ook niet;

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Rangeerduivel

Citaat van: ramdani op 27 augustus 2019, 16:12:15 PM
  >:( besteld via de webshop,wacht al meer dan een week op mijn bestelling,op mails antwoorden ze ook niet;

mvg,
Michel

Er zijn er nog altijd velen in verlof, misschien zij ook...? :-\

;)

ramdani

Citaat van: Rangeerduivel op 27 augustus 2019, 16:23:38 PM


Er zijn er nog altijd velen in verlof, misschien zij ook...? :-\

;)

kan zijn,maar dan vermeld je dat op je website  ;)
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

755philippe

Heb er vorige week nog een lok afgehaald. Soms zijn ze er een paar dagen tussen uit. Meestal antwoorden ze na enkele dagen wel.
Mvg

755philippe

argilla

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

59erke

De winkel is al een tijdje tijdelijk gesloten wegens verbouwingen, het zou me verwonderen dat men nog eerst gaat verbouwen om dan definitief te sluiten (staat trouwens ook nergens vermeld)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

ramdani

verleden maand nog online besteld,en bestelling ontvangen een paar dagen later,zoals normaal;

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

modelbaanHO

Verhaegen is nog helemaal in business.
Deze week nog een mailtje ontvangen dat bestelde wagons zijn aangekomen.
Teruggemaild om afspraak te maken
Bevestiging van afspraak per mail ontvangen.
Zaterdag ga ik er naar toe om mijn bestelling af te halen.

En zo loopt het al enige tijd.
Werkt prima.
Het enige nadeel : je moet op voorhand bestellen en wanneer je iets gaat afhalen kan je niet nog even rondsnuisteren en iets kopen wat je in de winkel ziet liggen.
Langs de andere kant is dat dan weer prima om het budget onder controle te houden : geen impulsaankopen.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

stoomlokje

Er is, naar ik vernomen heb, iets fout gegaan bij de verbouwingen, ze zijn nog altijd op zoek naar een andere locatie.
Maar de website blijft gewoon doorgaan.

Belgaboy

Is er iemand die nog nieuws heeft over deze winkel?  Zijn ze opnieuw open? definitief gesloten?....
Laatste bericht hier was meer dan twee jaar geleden.
ESU ECoS 2.1, iTrain.