eens logeren met de hele familie, kan hier.......

Gestart door Metpetergaathetbeter, 01 augustus 2019, 09:56:57 AM

Metpetergaathetbeter

https://www.natuurhuisje.be/vakantiehuisje/32391 en ondertss laat je wat bomen planten..... al een beetje milieu-activist op een leuke,aangename manier

loebaske

We kunnen een bus inleggen en er een forum uitstap van maken...

Metpetergaathetbeter

#2
kampvuur met de grote sachem "........... Loebas "  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;)


grapje hé Eric, ik heb al een totem, ik begrijp ook niet waar ze hem haalden "spotzieke Haas" :) ;)

PeterVG

Het aanpalende spoormanhuisje is ook een vakantiewoning. De brouwerij van de Bocq ligt op de route dus mogelijkheden genoeg.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 augustus 2019, 09:56:57 AM
https://www.natuurhuisje.be/vakantiehuisje/32391 en ondertss laat je wat bomen planten..... al een beetje milieu-activist op een leuke,aangename manier

Peter dat is toch algemene kennis van iedere treinliefhebber? Het oude station van Purnode, gelegen aan de museumspoorlijn van TSP (L128), enkele leden trekken het weekend van 15/8 aldaar om daar de spoorwegtoerist uit te hangen. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterVG

Nu overschat je de gemiddelde kennis van de modale modelspoorder enigsinds vrees ik Olivier.
Althans die indruk heb ik dikwijls :o

SuSke

Citaat van: loebaske op 01 augustus 2019, 10:00:48 AM
We kunnen een bus inleggen en er een forum uitstap van maken...

Is dat te riskeren Eric. Ik las in de voorwaarden:"Vanwege de ligging in een rustige vallei leent het huis zich niet voor uitbundige feesten met versterkt geluid."

Treinliefhebbers naast een spoorlijn, dat komt qua imitaties van passerende treinen en enthousiaste kreten nooit goed  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

naar het schijnt zijn er van die grote paella-schotels niet toegelaten  :)