Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Gare Frigorifique d'Eurne

Gestart door renstimpie, 17 juli 2019, 22:56:39 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ACFI

De foto's worden gehost op Facebook servers. Dit wordt geblokkeerd (oa.) op Firefox door standaard beveiligingsinstellingen.

Op Safari onder OSX krijg ik die de foto's wel te zien.

Op Safari op de iPad dan weer niet. Maar daar heb ik ook een adblocker actief.

ACFI.

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Johnnytrein

Dus u bedoelt om uw foto's te zien verander van browser. Ik gebruik ie met adblokker
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

renstimpie

Lasercut tekeningen...   de achtergrondgebouwen voor de baan.  Mijne mosterd gaan halen loco revue - Hors serie - MFAO 2 - HS 55


svvander

Zo ne lasercutter/-printer... moet ik toch ook nog eens aanschaffen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

renstimpie

Ik heb geen lasercutter thuis staan..  ik maak gebruik van het fablab+ in Antwerpen. Daar staan er drie... 😁
Een ganse week tekenen en dan de leukste eens proberen te laseren..  een hobby binnen de hobby.. 😃

svvander

Ik had er juist iets over gelezen. Kende het niet. Ga het eens goed moeten bestuderen. Misschien wel leuk om huisje te maken?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

renstimpie


renstimpie

De tekening verwerkt naar het gebouw.

Het gebouw op zijn plaats:

SuSke

Daar ga je toch nog een pak werk aan hebben...  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Een pleziertje hè..  en ik moet nog vijf blokken hebben op verschillende hoogtes..

guy holbrecht

Tim,

Je zal er toch moeten voor zorgen dat je raampartijen wat recht boven mekaar worden aangebracht. Nu is er toch wel wat afwijking van de loodrechte lijn die in dergelijke huizenblokken wordt aangehouden. Ik kijk alvast uit naar het vervolg van dit werkje.

gr.
Guy

doomslu

Het geoefend oog van meester Guy.  ;) :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *