Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 193

Gestart door doomslu, 24 juni 2019, 16:57:35 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Miljaar is het weeral eind de maand...en weeral verlof op komst... ;)

Het artikel over Karel Brenders is onweerstaanbaar, heb die persoon vorig jaar in Leuven leren kennen aan de hand van
de produkten die ik aanbod, heb dan foto's gezien van hem....die je niet voor mogelijkhoud, alles maar dan ook alles is met
een drie dubbele bril bekeken, kwa scenery en details.....echt TOP TOP
Kijk al uit naar deze en volgende reportage over Karel...

loebaske


Is ook de eerste keer dat men niets weet te vertellen over het nieuw nr.  ;)
Anders is het allé Luc, wanneer, wat staat er in enz enz....

doomslu

Citaat van: loebaske op 27 juni 2019, 08:55:42 AM

Is ook de eerste keer dat men niets weet te vertellen over het nieuw nr.  ;)
Anders is het allé Luc, wanneer, wat staat er in enz enz....
Het is nochtans prima terrasweer, met een pintje of glaasje wijn en de nieuwe MSM...  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Da is voor morgen Luc, denk niet dat die vandaag in de bus beland...

SuSke

tja, de inhoud van 1 artikel heb ik al gelezen  ;)
of het goed gaat zijn, laat ik in het midden  ::)

De rest van de inhoud ziet er inderdaad veelbelovend uit. zien of de postbode vandaag zin heeft om langs te komen, anders is het voor morgen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 27 juni 2019, 08:57:39 AM
Het is nochtans prima terrasweer, met een pintje of glaasje wijn en de nieuwe MSM...  ;D
blijkbaar zit onze eindredactaur MSM en webmaster daar al dagen !  ;D 8) ;) Graptje hé Luc  ;)

oebr

met Bpost lukt niks meer. Beter van naam veranderen in Gpost (van geen post).
Digitaal wordt meer en meer het nieuwe normaal, en dat ligt vreemd genoeg meer aan de post zelf, dan omgekeerd (hoewel ze het tegendeel beweren).
Heb de laatste maanden minstens 3x een issue gehad met de posterijen (ga die hier niet bespreken wegens off topic) en het gaat van kwaad naar erger,
getuige de berichten in de media - de online/onair media uiteraard, die die met de post komen geraken er steeds moeilijker  8)

Geduld oefenen is dus waarschijnlijk de boodschap indien je op een terrasje de 193 wil lezen.

Een fijne vakantie aan de redactie in elk geval !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Metpetergaathetbeter

bij mij was B-Post al op afspraak want daarnet haalde ik het 100 pg dikke MSM uit de brievenbus en dus ja het terras op maar bij mij met een glaasje gezond drinkwater (ja ik weet het de dokter zei het mij ook al : "Niet doen want de vissen p..pen daarin  ;D )

loebaske

Vanaf volgend jaar word het nog erger, wordt da Wpost

Metpetergaathetbeter

#10
Citaat van: loebaske op 27 juni 2019, 10:33:07 AM
Vanaf volgend jaar word het nog erger, wordt da Wpost
dat is alleen voor briefpost,want tijdschriften,week of maandbladen en dagbladen zijn een nog steeds belangrijke bron van  inkomsten voor de post dus al ze daar gaan moeilijk gaan doen,dreigen ze dat op lange termijn ook te verliezen

Trouwens leuk nr met heel wat leuke banen, als heb ik mijn samenstellingen opnieuw gemist
Misschien moeten we erik de noorman maar eens overtuigen zijn eigenbouw/bouwtips wat meer te etaleren in de bouwtips/Praktijk want eerlijk gezegd denk ik dat de gemiddelde modelspoorbouwer daar meer zou aan hebben als aan die fraaie realisaties van E.Nouailler,maar dat is mijn idee daarover
Anderen hebben daar misschien een ander idee over ....Bovendien komt elke MSM lezer hier niet op forum

loebaske

Potverdorie, stak toch in de bus.

Leuk leesvoer voor op het terras, idd. de artikels van E.Nouailler kennen we als onze broekzak en begin een herhaling te worden van wat men al wist, treinsamenstellingen heb ik geen behoefte aan, vind je wel op het net, ook vaak niet mogelijk op een rondje spoor, wel leuke banen.
Bouwspul van vbv Erik zijn wel een bijdrage om zelf te maken, alhoewel velen naar de plastiek kits grijpen zonder maar ook één milimeter af te wijken wat op het plan staat en niet weten dat er ook verf bestaat.
Is niet gemakkelijk om voor iedereen goed te doen, ga genieten van de reportage en foto's van Karel Benders en Frans zijn minibaantje van dichtbij te zien....

bollen neus

Dat zal zijn omdat die mensen van de post jou "gekak" hebben gelezen, hé?
Den Eric.

Johnnytrein

Bravo voor de postbode ondanks het hete weer zojuist het nummer 193 mogen ontvangen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

WVA

De mijne vandaag ontvangen, net op tijd, kan ik hem morgen mee nemen op vakantie  ;D