LS Models 21-06-2019 PDF

Gestart door eve, 22 juni 2019, 07:47:49 AM

Thommy

Citaat van: OlivierV op 06 juli 2019, 23:32:53 PM
Blijkbaar zouden de voor oktober 2018 voorziene reeks 18-1 volgende week uitgeleverd worden. Kreeg afgelopen week een mailtje met de factuur. Maar ik betaal pas als ik dat model effectief in mijn handen heb gezien hoor.

Gaan die beter zijn dan de 'oude'. Waarvan ik reeds de 3 Belgische kleurvarianten heb, maar zou nog de Franse willen (en zeker nog TEE wagons, heb nu de Marklin en LSM's dooreen, maar mis nog de 'sluitwagen')
Greetz

Thommy

OlivierV

Citaat van: Thommy op 07 juli 2019, 09:23:48 AM
Citaat van: OlivierV op 06 juli 2019, 23:32:53 PM
Blijkbaar zouden de voor oktober 2018 voorziene reeks 18-1 volgende week uitgeleverd worden. Kreeg afgelopen week een mailtje met de factuur. Maar ik betaal pas als ik dat model effectief in mijn handen heb gezien hoor.

Gaan die beter zijn dan de 'oude'. Waarvan ik reeds de 3 Belgische kleurvarianten heb, maar zou nog de Franse willen (en zeker nog TEE wagons, heb nu de Marklin en LSM's dooreen, maar mis nog de 'sluitwagen')

Er zou toch wat re-tooling aan te pas gekomen zijn. CC40100 is dacht ik al eens terug uitgekomen ...
'k Zal zien of die mooier/Beter is (print is alleszins met 21polige decoder en gloeilampjes zijn leds. De verbeteringen zullen wat zoals bij de 1e- en 2e generatie 13-en zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

hazegras

Volgens de winkel "Het spoor" zouden het toch de lok's 18 van Siemens zijn met reclame boodschappen die uitkomen?

Groetjes

Metpetergaathetbeter

https://www.lsmodels.com/mailing/pdf/LS%20Models%20Delivery%20july%202019.pdf?idU=1  misschien schuilt de verwarring dat we een oude en een nieuwe locreeks 18 hebben  :-\