Project 28

Gestart door 55erke, 19 juni 2019, 01:48:28 AM

Johnnytrein

Op iet trekken ik vind dat schitterend hoor
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

evan

Hey Johan,

Kleurweergave en ballast zijn goed gelukt.  Het kaliber van de ballast is zelfs heel goed.

Iets wat je zelf moet beslissen:
Ik zou volgende keer wel letten op je elektrische aansluiting. Deze is momenteel heel prominent aanwezig.  Probeer deze onderaan of binnenkant rail te solderen uit het zicht..  Welke draadsectie heb je genomen want dat lijkt wat over gedimensioneerd.

Veel plezier met je vervolg.

groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michiel

#17
Prachtig, ziet er erg goed uit.   8)

't Is omdat het zo goed is, dat ik aan dit filmpje dacht... maar misschien nog wel weer een stapje hoger op de ladder van perfectie.  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=9Wt6fhGa56A

(sorry dat ik je prachtig werk verg lijk met iets nóg indrukwekkender, maar ik wou het je laten zien opdat je mogelijk met de volgende stroken ballast net weer iets verder kan gaan in het realisme, want je doet het goed. Ik hoop dat je niet slecht opneemt)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

55erke


Beste Evan ,
U opmerkingen zijn zeker terecht. Het was mij ook al opgevallen dat de zijkant niet de beste plek is om de draad aan te solderen, bij mijn volgende module zijn de draden aan de onderzijde van de rails gesoldeerd en dus zie je die niet meer.
En het is idd nogal forse draad maar die heb ik nu eenmaal nog liggen.

Beste Michiel,
Merci voor het filmpje, ik bekijk zo een filmpjes wel vaker op you tube
maar deze had ik nog niet gezien. Men kan er maar uit leren  ;)

Groetjes
Johan


svvander

Mooi... als ik dit zie begin ik eens te twijfelen: alles verkopen en ook een spoor 0 Minerva zoeken? Of toch maar niet. In elk geval: dit draadje ga ik toch kort blijven volgen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

55erke


Nog wat muurtjes zitten bouwen en schilderen.

20200409_131827 by J.s 5541, on Flickr

Groetjes
Johan

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

55erke


Nog wat foto's die ik jullie wou laten zien ;
Het is nog niet 100 % zoals ik het wil maar dat komt wel.
Sommige kleuren zien er best veel anders uit buiten in de zon dan binnen in een donker kamertje  ???
Het Dak van het seinhuis word nog opnieuw gebouwd. Dit was een prototype  ;D

20200413_143918 by J.s 5541, on Flickr

20200413_143941 by J.s 5541, on Flickr

20200412_192242 by J.s 5541, on Flickr

Groetjes
Johan

steamdriven

Heel mooi. Toch tof deze schaal.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

bollen neus

Citaat van: steamdriven op 13 april 2020, 16:07:17 PM
Heel mooi. Toch tof deze schaal.

Inderdaad een toffe schaal, niet TE groot en zeker NIET te klein.
Den Eric