Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

De nieuwe 2de hands site en andere...

Gestart door svvander, 14 juni 2019, 16:17:01 PM

bollen neus

Citaat van: loebaske op 21 juni 2019, 14:07:16 PM
Ooit een rongen wagon gekocht type Roco, als die aankwam was het een Piko zonder tank en rongen afgebroken, snap niet als men klacht neerlegt bij 2de hands dat ze zo kl**t zakken laten handel drijven.
Dan nog het feit dat je die 2de hands bijna niet te bereiken zijn...tja een hollandse site, als het maar kassa kassa is...

Ze zoeken nog "medewerkers" op 2dehands dus niets belet jou om je aan te geven zodat alles "perfect" gaat lopen dan.
Den Eric.

Metpetergaathetbeter

Loebaske is veel te eerlijk om voor 2dehands te werken,als ik toch één van zijn eigenschappen mag geven en echt is niet sarcastisch bedoeld !  :) ;)

loebaske


svvander

Ondertussen dit probleem ook weer al achter de rug. Na lang aandringen het trackingnummer gekregen. Man van de post had blijkbaar niet echt veel zin om te zoeken, maar nu kom 'm niet anders. Het was dus niet echt de verkoper zijn schuld, al had 'm wel iets pro-actiever kunnen zijn en alles direct alles van den eerste keer doorgemaild hebben, maar bon. Ikke blij, een Liliput wagonneke Type Sa. Het begint stilaan terugcollectie te lijken  ;D 2x reeks 59, 1x reeks 54 en 1 x reeks 80... een open bak wagon van Piko (type: Eaos?), een setje Märklin erstwagens type Fal en dan nog een hele reeks M2'kes van Lima. We gaan kunnen spelen in de vakantie  :D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Johnnytrein

Amai sven zat dat allemaal in 1 zending?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loco

1x iets willen kopen en toen ik wou afspreken was hij plots verhuisd naar Oostenrijk. Ik kon mijn geld storten en hij zou het opsturen. Dat is spelletje niet doorgegaan.
Een tweede keer wou ik zelf iets verkopen, en een dag later kreeg ik een mooie mail in het Frans dat de koper ver weg in het zuiden van België woont en niet kon langskomen. Hij zou betalen via PayPal. Als je weet dat PayPal de koper beschermt en het geld terugstort als er iets verkeerd loopt en dit gewoon van mijn rekening aftrekt, dan begrijp je dat deze deal niet is doorgegaan. Bovendien ben ik regelmatig in Wallonië en konden we moeiteloos afspreken, waarop hij niet wou ingaan. De communicatie is dan maar stopgezet.

svvander

Citaat van: Johnnytrein op 22 juni 2019, 07:21:46 AM
Amai sven zat dat allemaal in 1 zending?

Neenee... spijtig genoeg niet  8)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be