Draadloze handregelaar voor xpressnet

Gestart door oebr, 12 juni 2019, 17:58:20 PM

erwin9

Berichtje aan Paul C :  Paul, ik heb enkele weken geleden ook een mail gestuurd naar Lenz om mijn "oude" handregelaar in te ruilen tegen een nieuw exemplaar.  Twee dagen daarna een zeer beleefd en correct antwoord gekregen !  Heb je misschien een foutje gemakt in het e mail adres ?

Nog eens proberen zou ik zeggen.
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Ronald

Citaat van: PaulC op 14 juni 2019, 14:14:02 PM
Citaat van: Ronald op 14 juni 2019, 09:34:31 AM
Precies. De LH101 kende ik al en stond nog steeds in dubio om een van mijn 4 LH100 regelaars daarvoor in te ruilen (die actie loopt nog steeds). De LH101R is de draadloze en daar wachten we als Lenz liefhebber al heel lang op.

Heb verleden week, in verband met die inruilactie een mail gestuurd naar Lenz (support@Lenz-elektronik.de). Ik wacht nog steeds op antwoord.  :(

Paul

Paul, kijk eens:

- https://www.lenz-elektronik.de/digitalplus-handregler-lh101-tauschen.php

Opsturen naar Lenz, zij sturen jou de rekening, jij maakt het bedrag over en jij ontvangt de nieuwe regelaar aan huis.

PaulC

Citaat van: erwin9 op 15 juni 2019, 09:12:32 AM
Berichtje aan Paul C :  Paul, ik heb enkele weken geleden ook een mail gestuurd naar Lenz om mijn "oude" handregelaar in te ruilen tegen een nieuw exemplaar.  Twee dagen daarna een zeer beleefd en correct antwoord gekregen !  Heb je misschien een foutje gemakt in het e mail adres ?

Nog eens proberen zou ik zeggen.

Ik heb de rechtstreekse link gebruikt van de webpagina. Heb het nogmaals geprobeerd, ditmaal naar service @ lenz-elektronik.de

Paul

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ronald


ronaldk

Klopt helemaal. Ergens anders op de webzijde. Helaas nog geen info gevonden over de set zelf. Daar ben ik ook nog benieuwd naar.

Ronald

Ik ook. Wil best 300 euro investeren maar dan moet het wel "einwandfrei" functioneren ;)

tunnelmotor2000

Lenz... Heel goede producten maar de vormgeving laat veel, heel veel te wensen over. Heb ook de inruilactie gezien en nee ga mijn oude regelaars niet inruilen voor die nieuwe met mosterlijk grote draaiknop. Volgens mij haddeen ze beter een groter kleurenscherm er in gezet en een zijdelings ingebouwde draaiknop à la Zimo. Verder mogen ze ook eens serieus sleutelen aan hun centrale want die laten bij meervoudige lokomotieven niet toe dat CV20 tot 22 gebruikt worden.
Als ik nu moest kiezen welk systeem.... Z21 spreekt mij veel meer aan.
 

Ronald

Deel die mening toch niet.... werkt prima, zonder enig probleem en dat al 20 jaar (bij mij). Elke decoder van elk merk kan er mee overweg, geen uitzonderingen. Regelaars zijn prima, ook de nieuwe. De kast is wat kleiner geworden maar ligt best lekker in de hand. Prijs is wel hoog (voor de draadloze) maar goed, zo zij het :)