Draadloze handregelaar voor xpressnet

Gestart door oebr, 12 juni 2019, 17:58:20 PM

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Ronald

Eindelijk.... daar zijn ze al zolang mee bezig. Op Dortmund nog gevraagd hoe dit zat en daar wisten ze bij Lenz van niks :)

Mooie verrassing, ga er zeker 1 aanschaffen!

SuSke

Alleen over de ontvanger:  LTM101 is nog niets te vinden op de website van Lenz  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Over de LH101 stond in Modelspoormagazine 191 toch een artikel? Over gekeken?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

de LH101 is de handregelaar, de LTM101 is de ontvanger waar de LH101-R mee moet samenwerken.

De site van Lenz Digital Plus geeft al wel aan dat de LH101-R beschikbaar zou zijn en dezelfde karakteristieken heeft als de LH101, maar van de ontvanger is er op de site niets te vinden en google geeft daarin ook geen uitsluitsel (tenzij ik niet goed kan zoeken met google :))
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Mijn reactie was bedoeld met betrekking tot de LH101, waarvan sprake in dit draadje.
Voor Oebr en Ronald was dit blijkbaar iets nieuws, terwijl dit voor ons al wat ouder nieuws is.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

Nee, in dit draadje gaat het over de LH101-R

Michiel

Het zou me niet verwonderen als de LTM101 eigenlijk een geüpdatete Massoth 8130001 multi-ontvanger is. Maar ik speculeer hier wel een beetje.

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

oebr

inderdaad, het nieuwe is dat de regelaar draadloos is, de regelaar zelf kennen we al wel efkes.
Nu hopen dat de zenderpacks voor bestaande regelaars (in principe ook MM) ook op de ontvanger zullen ingesteld kunnen worden,en spoedig ook uitkomen.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Ronald

Citaat van: doomslu op 13 juni 2019, 14:00:51 PM
Mijn reactie was bedoeld met betrekking tot de LH101, waarvan sprake in dit draadje.
Voor Oebr en Ronald was dit blijkbaar iets nieuws, terwijl dit voor ons al wat ouder nieuws is.  ;)

Citaat van: Klaas Zondervan op 13 juni 2019, 14:10:46 PM
Nee, in dit draadje gaat het over de LH101-R

Precies. De LH101 kende ik al en stond nog steeds in dubio om een van mijn 4 LH100 regelaars daarvoor in te ruilen (die actie loopt nog steeds). De LH101R is de draadloze en daar wachten we als Lenz liefhebber al heel lang op.

doomslu

Nog eens een bewijs dat ik van die dingen niets ken...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald


PaulC

Citaat van: Ronald op 14 juni 2019, 09:34:31 AM
Precies. De LH101 kende ik al en stond nog steeds in dubio om een van mijn 4 LH100 regelaars daarvoor in te ruilen (die actie loopt nog steeds). De LH101R is de draadloze en daar wachten we als Lenz liefhebber al heel lang op.

Heb verleden week, in verband met die inruilactie een mail gestuurd naar Lenz (support@Lenz-elektronik.de). Ik wacht nog steeds op antwoord.  :(

Paul

ronaldk

hum... Het complete draadloze setje mag een adviesprijs van 299 euro hebben zegt Lenz.  Ben benieuwd hoe het een en ander gaat zijn. Wacht rustig af.

Groet Ronald.

Ronald

Ik kon de prijs niet vinden.... waar staat die?