Een secundair lijntje in de Puy de Dome en de (Haute) Loire anno 1968

Gestart door Kautenbach, 09 juni 2019, 14:24:17 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

JeanR


Michiel

Prachtig om naar te kijken... haast terapeutisch rustgevens... de natuurlijke harmonie van texturen, lijnen en vormen. Ongedwongen elegantie. Heerlijk!  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Fred

Een prachtig decor om filmpjes op te nemen in de stijl van Renaud Yver...
Frederic

Kautenbach

Merci, deze week weer deels aan het werk en in de vrije tijd de rechter sigarepunt aan het afbouwen.
Vrijdag gaan we de rechterkant, inclusief  verlichting en achtergrond, helemaal opbouwen, dan komt waarschijnlijk ook de keuze van de vorm op het uiteinde goed naar voren..

20210803_204133~2 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20210803_204239~3 by Wim Wijnhoud, on Flickr

20210803_205026~3 by Wim Wijnhoud, on Flickr

Tothebeach

ik dacht al: "Houdt het nooit eens op?"
Maar dit is dus het einde.
Het is allemaal weer erg mooi.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen komende vrijdag (en de bijbehorende plaatjes, natuurlijk ;))

Groet,
Michel

Kautenbach


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.


Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pierre

Groet Pierre.


De absolute beginner


just4fun

Soms vraag ik me af waarom mensen steeds verre reizen willen maken.
Gewoon wat prentjes kijken van de meester-bouwers op dit form is toch al voldoende?

Paul

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

RobVille

Prachtige overgang naar achtergrond. Het landschap loopt gewoon verder naar de horizon, de dieptewerking is werkelijk fenomenaal 8)

groetjes,
Rob
Cornfield Junction / Boulder Crossing
Bypass Junction