Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Een secundair lijntje in de Puy de Dome en de (Haute) Loire anno 1968

Gestart door Kautenbach, 09 juni 2019, 14:24:17 PM

evan

Het is een typisch vlaamse uitdrukking:  "Das toch iets moois",  "Dat is toch de moeite",  ... 

Ik ken Wim en zijn werk al lang en heb er steeds veel begrip voor gehad.   :) 

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

En ik heb eerbied voor uw werken heer Evan  8) 8)

Rob, leuk weetje, Evan is de "ontdekker" van Sculptamold in mijn ogen, lang gelee Evan aan het demoen gezien tijdens een vroege editie van Ontraxs  ;)


SuSke

Nog zo'n fotoshopper van buitenopnames...  8) 8) 8) ;D ;D

mooie sfeerfoto's die aangeven hoever er over de details is nagedacht (of niet...).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Fred

Frederic

Val-Rikard


Koen

Tonge Wim, dit gaat mijn petje te boven! Zo realistisch. Zalig om die foto's te zien. Het geeft mij het gevoel van "zat ik daar nu maar, in het "La Douce France".
Hoe meer dat ik deze foto's zie, hoe meer goesting ik krijg om mijn Franse roots terug te gaan opzoeken en om daar te gaan wonen. ZALIG!

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

Martin Welberg

Gaat toch een aardig baantje worden...had ik je al uitgenodigd?

Kautenbach

Voor n biertje? ;D ;D

Staat nog n Jura baan op je lijst 8)

Deze is nog langnie af ::) maar alvast bedankt



evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Geert

Prachtig, en zoveel details te ontdekken in de plaatjes.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen